2015年8月10日 星期一

槍王之皇 2015 三日兩夜宿營

朋友仔柴娃娃一齊報宿營, 小慈舊年打死都唔肯出面過夜, 仲話弟弟去佢先去!  哈!  今年真係有咁既機會, 「槍王之皇」對象係 7-10 歲青少年, 培養紀律、自律、專注、即時判斷力、提升自信心同埋學習群體生活.... 玩槍咁開心, 我相信小明一定鍾意, 雖然弟弟差少少先 7 歲但我知佢應付得來!  辛苦晒 VV 姨姨零晨 3:00 去排隊, 我地爆炸會 3 pair 姐弟加柏弦搴搴一齊玩喇 ^^

要預備既野都算多, 4 套運動服裝、內衣褲、梳洗用品、波鞋拖鞋... 要用大人背包先裝得晒!


多謝冬晴柏苗爸媽義載, 話咁快就到烏溪沙營地喇~~


報到, 點名, 換營衣


小慈同弟弟唔同組


名副其實槍王, 一早擺晒 D 槍係度曬冷


好型呀!!


3 個家姐同組, 連柏苗都同一隊, 原來成個槍王得 5 個女仔咋


小明同 Bernard 一組


簡介會之後就入 camp site 放低行李, 呢度係細佬們既 5 號屋


千叮萬囑要弟弟瞓下格床, 好怕佢半夜急得滯去廁所落樓梯跌瓜佢  >.<


三個家姐當然一間房啦!  基本上所有女孩子連女導師 8 個住埋一齊


小慈揀左瞓上格, 地方乾淨冷氣又新, 小慈話好好住呀!


3 日兩夜宿營開始喇~~


先玩破冰遊戲


佢地 D 動作好攪笑呀 ^^


IPSC 短槍訓練


話咁快已經第二日, 導師講解 IPSC 短槍比賽規則


個人計時比賽正式開始


早著先機!  小慈小明舊年學過 IPSC 應該會有幫助


姿態唔錯


比賽時間最快頭 5 名仲係唯一一個女仔!  小慈, well done !!  禮物就係佢地手上既大槍, 開心到不得了  :)


開飯喇~~~


軟膠子彈室內對戰準備開始


隊制, 小明好勇猛呀!


一班導師們, 辛苦晒!


有一位小朋友生日, 成班同佢一齊慶祝


BBQ 晚會可惜遇著黃色暴雨行雷閃電, 非常難忘


話咁快黎到第三日, 導師們非常努力入子彈


小朋友全副武裝, 戴晒面罩


戶外 War Game 對戰一觸即發


雖然唔同組, 但小慈無時無刻都照顧住弟弟, 仲無意中俾人影相, 媽媽見到好窩心啊 ^^


衝呀!!  殺呀!!


輪到家姐組了


表現淡定


小慈的英姿  :)


3 日兩夜過得好快, 結業禮派證書仲有把槍仔做紀念


小慈話唔係人人有槍, 佢把大槍係比賽贏既, 另外把細槍係日日起身有摺被就有 ^^  而弟弟把細槍係軟膠子彈室內對戰第 3 名得來既, 真係唔容易喎, 叻叻!!


3 位家姐感情深厚左


朋友仔大合照


專登影張入 camp 前後, 係小慈頭髮亂左 D 之外都好 OK!


其實我真係覺得你地好叻, 好識自己照顧自己, 執齊所有野仲贏埋獎番黎真係唔簡單!!  初初我真係好擔心弟弟, 夜晚要叫先識起身去廁所, 而家自己瞓半夜尿床點算呢?  嚇到我走去買床墊俾佢, 又吩咐佢夜晚過左 7:00 就唔好飲水只可以濕口, 再加埋佢地 10:30pm 先瞓覺, 臨瞓前咩都屙清所以呢兩晚冇癩尿, 安樂晒  :D

出去先知屋企好, 小慈好掛住屋企張床, 又好掛住我, 晚晚有打電話報平安話一聽到我把聲就想喊... 弟弟就比我想像中獨立, 係入 camp 時拜拜我眼圈紅左, 攪到我不敢久留, 之後仲有搗蛋掉晒床單枕袋落地, 唔肯影相, 爬床叫唔停, 要導師 mark 住佢 @.@  可能就係有導師貼身照顧, 適應左就變番正常!

最難忘既經歷係黃色暴雨 BBQ, 小慈凍到又著褸又著便利雨衣咁燒野食, 但都係太凍食左兩條腸咋!  小明燒完兩條腸就學人燒雞翼, 點知燒左成晚隻雞翼都唔熟就冇食到, 兩姐弟 9:00pm 報平安時話好肚餓問我可唔可以買杯麵, 因為兩條腸仔實在唔夠飽怕瞓唔著!  好在我有俾錢佢地擇袋買左個 $9 杯麵兩個分, 真係好 funny!  而家知呢, 平時爸爸燒埋雞翼俾你地食到 lam lam 脷, 知難燒啦!  下次要醒目燒麵包、魚旦同腸仔先嘞, 呢 D 笨既經歷都係學習既一種啦!

兩個不約而同話出年再參加令我非常安慰 ^^

沒有留言:

張貼留言