2015年8月23日 星期日

Encore 夏水禮

小明講左好多次海洋公園威威天地都有個小朋友夏水禮, 我地上次冇去好想去玩番!  好啦, 爸爸既咳又好得 7788, 一家人再去玩多一次啦 ^^


今日天氣超熱, 玩水岩晒!


又水槍, 又眼罩, 非常重裝備


比想像中細, 不過小朋友黎講已經夠玩


射呀!


舉高雙手咪郁呀!


轉戰玩泡泡


一堆小朋友係呢個泡泡浴缸行來行去


我以為佢地會覺得好無聊, 點知佢地玩完要求 encore, 真係估佢地唔到


呢張相, 我笑左好耐 :D


係, 一個唔覺意就會攪成咁


不過場外會有哥哥姐姐駐紮幫小朋友洗面


玩完仲有沖身服務, very good!


威威天地既死角都仲有一間屋仔有動物睇, 平時真係唔覺


節枝動物, 不是截肢動物  >v<


盧氏小樹蛙呀!


上次冇時間搭纜車, 今次終於滿足番晒小朋友既願望


去左北極, 斑海豹游過



佢個樣真係好可愛


海象玩倒立


兩姐弟真係好鍾意公仔


帶爸爸去冰極餐廳, 好邪惡咁食芝士薯條


最鍾意食牛扒


爸爸同小慈去玩激流, 小明依然未夠高冇得玩, 唯有帶佢去埋南極探企鵝啦


天黑企鵝全部瞓晒覺, 仲係面壁咁瞓真係好攪笑


恐龍與海獅


呢位小朋友駛出佢既電眼同埋超甜美笑容想媽媽買公仔俾佢, 可惜.... 作戰失敗了   :p


去探爸爸口中既小臭狐, 弟弟口中既北狐狸


3 隻 BB 都長大了, 竟然 3 隻都唔同色!


兩姐弟異口同聲話要去鯊魚館, 話 D 鯊魚游得好近, 好好睇


夜場既好處, 差不多所有展覽館都冇人



高科技遊戲 -- 透視鯊魚


豹鯊魚


鯊魚 BB


鯊魚真係好近, 呢條仲係我地身邊慢游添啊!


爸爸話鯊魚其實見唔到我地, 只係見到個影, 主要靠嗅覺獵食


鯨鯊


我真係好鍾意海洋公園咁空曠呢


另一款好似鯊魚既魚 -- 中華鱘


好大條啊~~


包場呀我地 ^^


海洋公園竟然養彈塗魚, 不過我地估佢瞓左, 完全唔彈呀


因為順路, 我地未試過夜晚搭纜車落山呢


好刺激, 無端端停左 1 分鐘


職員都放工了, 未試過咁夜離開海洋公園


點都未玩晒, 熱愛動物既小明知道左海洋公園大部份動物天黑就瞓晒呢埋, 下次真係要早 D 先可以探佢地呢!

沒有留言:

張貼留言