2015年7月10日 星期五

歷奇王國 Discoveryland

暑假第一擊!!  山長水遠, 一世人第一次入愉景灣


搭港鐵去到欣澳站再轉 DB03P 對我地黎講係最容易亦係最快既方法


點知因為心急追車, 上左車先發覺搭錯 @.@  好心既司機叔叔教我地穿過條隧道都可以行得到去


原來隧道係可以行架, 旁邊仲有車路, 感覺好攪笑


終於到愉景北商場


呢度好靚呀!!  好似去左渡假村 ^^


搭一個半鐘頭車入黎愉景灣就係為左佢 -- 歷奇王國  Discovery Land


全港最大既室內 Play room


$148 包 1 個大人 1 個小朋友玩全日, 都算抵啦!


可惜有 D 遊戲小慈小明未夠高冇得玩啦


例如呢個叫「黑洞」既直立式滑梯, 弟弟唔玩得


出晒名既 Air Trek 我叫佢做空中行鋼線, 山長水遠入黎就係為左玩佢


點知小慈差少少唔夠 130 cm 冇得玩, 扁晒嘴


唯有媽媽頂上啦!!  巧高~~~~~~ 真係驚!  玩到出晒汗!!


龜速咁行, 玩左大半個鐘, 開初慢唔知係我太驚腳震定係條鋼線搖, 點解搖擺既幅度咁大架??!!  好在後來適應左都越行越快, 教練不停讚我 'You are doing great' 可能想我行快 D 收工  >.<  係人生難得既體驗, 一定要試呀!!


在我開心緊既同時, 小慈小明都自己玩緊


射海棉槍, 不過速度好弱雞


扮機械人


勁鍾意玩呢個波波池


你睇小明執波掉人個樣幾兇狠


第一次攀石


都爬得幾好


小慈好想爬上頂


搵教練幫手


小慈小明話呢個係 BB 區


好出名既彩虹滑梯


中間黃色個條速度最快, 小慈玩左 N 次


要滑咁高就一定要爬番咁高既樓梯, 陪佢玩左幾次我都冇氣了


小明最鍾意玩 Mini golf, 玩左好多次


小慈有幾次都一杆入洞, 好勁!


媽媽就話唔駛排隊既野玩得特別開心


氣墊球唔駛錢又唔計時, 即刻黎舖 10 分既賽事先  :)


遊戲種類繁多梗有一款岩你


咁樣守龍門你地贏晒啦


玩到冇電, 商場既食肆最岩小朋友既當然係 Pizza 啦!  咁大塊都係 $35 each, 好抵!


食飽又再入去跑過





呢張係水床黎架, 扮緊河流


落左隔先好跳彈床呀


11:00am 黎到玩到 4:30pm, 唔係趕住出番去學游水都唔捨得走, 今次終於搭岩巴士了 ^^


好玩!  好玩!  叫做見識過, 山長水遠入黎玩都值得, 不過真係耐唔耐一次就夠了!  閒日先好黎, 人多要排隊就真係唔盡慶~

沒有留言:

張貼留言