2015年7月11日 星期六

釣墨魚

小明對上年第一次釣墨魚念念不忘, 我地今年又黎喇!!  第一次觀塘碼頭上船, 仲近仲方便 ^^


岩岩日落, 咩都鋪上一層金光, 好靚呀~~


幾有意境 :)


雲後太陽 ^^


掌上明日


估唔到觀塘碼頭有個靚公園, 仲有噴霧玩!!


小明即刻癲左


就係呢個感官花園, 入面仲有乾淨既洗手間, very good!!


成個烈艷紅唇咁既團團轉


喂~~  你聽唔聽到我講野呀????


我地隻船黎左喇!!


朋友仔都黎到喇!!


碼頭有好多小魚仔, 小慈小明順便落去等上船


好舒服呀 ^^


開船喇!  難得爺爺都有興趣釣墨魚


掩飾唔到既興奮


好耐冇見既幼稚園同學仔澄澄


好心急


到喇!  到喇!  我地今晚黎到將軍澳, 望住姑媽間屋 :)  Hello, 姑媽~~~~~~


食飽飽先有力 chok 墨魚, 大家開餐!!


開工!!


船家羅太率先釣到第一條, 果然係高手


傳聞打風後會多 D 收穫


Yeah!!  小慈都得左喇!!  佢釣到條魚 ^^


 再釣到兩條墨魚, 好叻呀!!


爺爺都釣到兩條一大一小墨魚!  有交代 ^^


爸爸釣到兩條魚, 我釣到一條, 估唔到釣魚咁容易, 都叫有收穫啦   >v<


我地全家得弟弟一個食白果, 於是佢非常落力繼續 chok, 可惜條魚都係走左....


呢度就係我地既收穫, 魚 x 9, 墨魚 x 11


船家羅太話釣到咩就食咩, 於是煮左魚湯俾我地飲


滾兩滾就咁好味, 鮮魚真係零舍不同, 小慈小明飲晒咁滯 ^^


魚肉都食埋, 超正!!


飲完湯就到上主菜, 豆豉炒魷香味四溢!!


顏色好靚呀~~~


羅太將佢地剪開 33 碌, 俾我地全船 25 人都可以至少分到一舊, 弟弟毫不客氣食左一條!


真係好好味呀 ^^


墨魚高膽固醇, 但若果連埋墨魚汁一齊食係可以平衡番既, 所以唔好介意食到成嘴黑色  >v<


11 條少就少左 D, 但小慈破自己紀錄釣左 2 條墨魚 1 條魚, 好滿足!!  小明就話出年要再黎過!  船家話端午節最多墨魚, 叫我地下年早 D book, 收到!!!

沒有留言:

張貼留言