2014年9月8日 星期一

Music Concert

一年一度琴行學員大匯演, 今年在科學館演講廳舉行, 我地梗係一早買定飛支持小慈啦 ^^


估唔到科學館入面既演講聽可以用黎表演鋼琴, 科學與音樂點都拉唔埋既感覺 :p


小慈長大了許多!  對於今日既表演非常淡定, 自己揀衫著, 笑容滿臉一派輕鬆, 佢話當自己係屋企練琴咁, 一 D 都冇緊張!  好叻叻呀!


小慈坐表演者位置, 咁岩同我地呢邊既觀眾同一行, 兩姐弟隔住條走廊都玩得一餐 ^^


場刊非常精美


琴行開左 3 年, 已經有超過 60 位學生, 發展穩步上揚!


小慈出場了~~~~


小慈彈得好好呀!  佢話個琴鍵有 D 實, 有 2 個音按左但冇聲, 不過我都覺得好好呀!  我鍾意小慈從從容容, 音樂係神賜俾我地既禮物, 係用黎享受得快樂架 ^^


音樂會完滿結束, 影張大合照先~


小慈竟然撞番個幼稚園同學仔吳紀孚, 旁邊打呔個個就係喇 ^^


同 Miss Sukey 合照!  多謝你耐心教導小慈, 鼓勵佢多參賽多演奏, 壯大個膽


Well Done Grace!  Keep it up!!


小明岩岩先學琴, 出年先到你表演喇~


沒有留言:

張貼留言