2014年9月1日 星期一

為什麼我會想生兩個

在網絡上看到這篇文章, 大受感動, 絕對身同感受, 簡直一語道破我既心聲, 同大家分享 ^^



















兒女是耶和華所賜的產業;所懷的胎是祂所給的賞賜。少年時所生的兒女,好象勇士手中的箭。箭袋充滿的人便為有福。(詩篇127章3-5節)


在我認為, 兄弟姐妹係一世既朋友, 血濃於水, 父母不能一世陪伴子女, 但兄弟姐妹可以, 我成日同小慈講:  " 呢個世界上你只有一個弟弟, 同弟弟講, 呢個世界上你都只有一個小慈家姐, 你要錫佢, 佢亦都錫你, 兩個要相親相愛, 好既野一齊分享, 唔好既野一齊分擔!  爸爸媽媽見到你地相親相愛就最開心, 勝過你地送既任何一份禮物!"

但要建立兄弟姐妹既感情, 責任在於父母!  係, 係父母!  父母一定要公平, 少少少少偏心都唔可以有!  你唔好以為小朋友細個唔識分, 唔識野, 咩都唔知, 其實佢地最心水清, 最好記性, 最坦白亦都最敏感!  特別在意爸爸媽媽既說話表情, 你錫唔錫佢, 佢點會唔知?

做大個個錫細個個唔係必然, 要讚!  仲要狂讚!  大個個就會因為想要更多你既讚賞而更錫細個個!  千奇唔好覺得做得好係應份, 做得好既要多讚賞!

細個個蝦大個個就一定會發生既, 要鬧!  仲要狠狠地鬧!  唔可以始住自己細個就橫行霸道, 扮無辜扮無知冇得扮!  父母有責任將是非對錯灌輸俾小朋友, 唔岩就係唔岩, 做錯就要教!  越細開始教果效越好!  我特別記得弟弟差不多 1 歲時好鍾意打人, 特別鍾意打人塊面, 我估佢鍾意睇人碌大眼怒啤佢但忍住唔鬧佢既表情!  每次佢一起手, 我就捉住佢手仔, "啊!  弟弟摸媽媽面面, 弟弟摸小慈家姐, 噢~  真係乖, 抵錫!"  做得十次八次, 佢唔再拍一聲打人塊面, 而係真係細細力摸你, 再加錫一啖, 從此冇再郁手打過小慈家姐  ^8^  邊個話小朋友唔識野?  你唔教佢咪唔識羅!  兄弟姐妹 friend 唔 friend, 相唔相親相愛?  佢地唔會突然間錫對方, 愛死對方架麻!  父母要幫佢地, 要管教, 最重要真係唔好偏心呀!

為人父母係一門好高深既學問, 絕對需要天父賞賜智慧, 共勉之~~


原文來自以下網址 ^^

http://best.parenting.com.tw/blogger_article.php?w=1212

沒有留言:

張貼留言