2014年9月2日 星期二

上小一

等到頸都長, 2014年9月1日, 小明終於同小慈家姐一齊返小學喇~~~~  ^^


 搬左屋等校車仲方便, 係 Lobby 入面涼住冷氣等


校車到先出去排隊, 放學仲早半個鐘返到屋企, 好正!


因為小一新生, 頭兩日家長可以入校園睇小朋友上早會, 於是我跟同學仔媽咪車返學校, 仲早過佢地落校巴, 弟弟一見到我開心到不得了~~~


呢個笑晒飛奔埋黎攬住我既表情會陪足我一世 ^^


返到學校第一件事就係拍卡同放低書包排隊


小慈三年班新班主任穆老師


弟弟條隊係小慈家姐前面咋, 好近


排排下隊弟弟已經同班主任傾偈, 傾左好耐班主任王老師仲摸佢個頭!!??  事後我八卦問弟弟同班主任傾咩?  弟弟答我:

"王老師係我地既班主任, 藍老師又係我地既班主任, 咁我地個班房咪好綠羅!!"

("王" 加 "藍" 變綠)  真係...... 咁都聯想到唔怪得王老師摸佢個頭  @.@


認真地祈禱的小明, 特別乖 ^^


小慈家姐極度關注照顧弟弟, 已經約定小息會落去班房搵佢, 仲叫弟弟一打鐘就去廁所, 佢又一打鐘又衝去廁所, 大家都去完廁所小慈去課室就一定搵到弟弟嘞!  媽媽聽到真係好開心, 小慈係由心度錫弟弟架  :)


一年班唔可以去小食部買小食住, 小慈家姐已經話: "弟弟, 你想食咩我買俾你!"


好藍既藍老師, 佢都曾經係小慈一年級既班主任  :)


搵到朋友仔喇!!  兩對姐弟同一間學校

恩恩 4 年級, 小慈 3 年級, 諾諾 2 年級, 小明 1 年級!  4, 3, 2, 1 ^^


著運動衫既小明


要帶書返學所以用大書包, 經典既相一定要影低, 書包揹到落 pat pat  ^^


放學返黎名牌滿佈貼紙, 仲有老師送既禮物!  弟弟話會自己伏低安靜又有舉手答問題既小朋友先有架!  真係超乖~~


開學非常順利, 小慈家姐幫我地做晒照顧弟弟既工作, 學校既野邊個夠佢熟先?  簡直係最佳人選, 但連網上功課都教埋, 小慈真係乖到不得了啦!!


努力加油做好學生本份呀, 小慈 & 小明!

沒有留言:

張貼留言