2014年9月28日 星期日

Car Camp

都唔記得邊個發起, 總之就一呼百應, 連我呢個冇車人士都有義載去營地


第一次黎呢個地方, 除左一個大草園之外真係咩都冇


小明好努力幫手運送物資


爸爸們出晒汗地幫手起營, 起天幕


小慈都有幫手, 當個天幕係彩虹傘  :)


話咁快, 天黑前已經起晒 7 個營喇~


呢個營係屬於我地既


小明第一時間呢左入去


因為有車, 每人分工買野, 飲品由搴爸負責, 我鍾意佢呢個自制冰箱


我負責買零食, 細佬們即刻幫襯


今次有帶足球, 唔係 A 貨足球隊了  ^^


趁人齊大家又未玩到濕晒之前影張大合照先


帶左條繩去玩, 小明識慢動作跳繩


係大草原上最好玩梗係丫叉啦


你睇下我彈到幾高


成個草地都係怕羞草


多種球類活動


但估唔到大家對 Bubbles 都仲有咁大興趣


小明自創拉完個 bubble 出黎再接番


估唔到係咁簡陋既地方, 我地可以變到咁豐富既食物出黎, 仲多到食唔晒


太熱又掛住玩, 個個小朋友都食得好少


入夜後, 成個草地一支街燈都冇, 真係伸手不見五指, 小朋友開心到淨係靠電筒同埋營燈照明話去探險


黑成咁都俾佢地搵到隻青蛙!!


玩到 9:30pm 我地就撤退了, 第二日要返教會未能與營友們共渡一宵

Keep on fighting!!  奸爸爹!!

沒有留言:

張貼留言