2014年7月4日 星期五

JMC

歷時 2 年, 分 4 個階段, 總共 88 堂既 Junior Music Course (JMC) , 今日終於最後一堂喇 ^^


小明由初初完全坐唔定, pat pat 永遠都得半邊坐櫈, 跌都唔知跌左幾多次落地, 雙手又不停攪個電子琴, 人地唱歌佢講野, 人地彈琴佢完全唔知做咩野...... 每一堂都要我講好多次坐好喇, 望實 Miss Lau 喇, 開琴喇, 放好手手喇.... 好多次, 真係有好多次, 我想放棄唔再同佢一齊上堂, 絕對覺得小明 0 音樂天份, 完全浪費時間浪費金錢, 掙扎左無數咁多次, 後尾都係同自己講, 小明係冇音樂天份, 但如果連堂都唔上, 佢更加冇機會學... 於是, 堅持到今日最後一堂!!!


一班小朋友又唱又跳表演緊 " We're Making Music, La Di Da"


小明自從畢業禮落力排舞, 近來對跳舞好有自信, 今日就企正中間帶領住其他同學仔一齊跳


Solo 彈三首歌: Little Red Shoes, Falling Leaves, The Dove

望住小明自彈自唱, 我真係好感動架!  雖然佢仲係間唔中問我個 DO 音係邊, 嬲得我唔睬佢要佢自己搵之外, 大致上都彈得好平穩,  今日有爸爸同小慈家姐望住佢表演, 特別唱得大聲, 彈得落力添 ^^


最後一關, Miss Lau 問番佢彈左 d 咩野, 要佢識睇譜, 今日除左係最後一堂 Class Concert, 仲係預演下星期日正式有個 FSS Test, 測試小朋友學左兩年 JMC 水平去到邊


好野!!  合格喇!  每一本書既最後一堂先可以貼 Well Done 貼紙


大合照


一班應該 12 位小朋友, Book 1 最多人, 越學越少人, 到而家 Book 4 得番 7 個, 今晚一個冇返


最興奮就係扮鬼臉


多謝 Miss Lau 既教導, 識左 Miss Lau 差不多 4 年, 教完小慈家姐就教小明弟弟, 多謝你包容呢位坐唔定既小朋友, 用大中細貼紙獎勵計劃黎評核小朋友即堂表現, 引發佢地改善上進, 堂堂要贏大貼紙既心, thank you so much!


希望呢兩年培育到小明對音樂有小小興趣, 對音樂有觸覺感, 訓練到佢有隻靈巧既耳朵, 透過聽音認識不同樂器, 和音 (Harmony), 絕對音準 (Absolute Pitch), 音調 (Tones), 節奏 (Rhythm), 基本音樂知識都學到 d d, 識雙手合奏, 睇譜...... 至於將來既發展, 佢想學先繼續學了!  雖然我覺得男仔識彈琴更加型, 但勉強唔黎啦~

2 年來的點點滴滴


仲有一個星期就 FSS Test, 小明, 不得鬆懈!!!

沒有留言:

張貼留言