2014年7月7日 星期一

親子射擊訓練班

烏溪沙青年中心課程極受歡迎, 如果唔係朋友仔幫手排隊報名, 我地都報唔到

IPSC (The International Practical Shooting Confederation) 射擊訓練第一堂, 開始~~


課室細細五臟倶全, 我地鍾意佢有冷氣呀 ^^


呢支係大人用既 Marui Hicap 5.1 氣鎗


小朋友用 Glock 17


未入 BB 彈仲好安全, 擺 pose 影張相先


流彈冇眼, 載番護目鏡安全 d


呢對父子兵準備好喇


3 隻手指包鎗, 食指拉雞, 4 隻手指扶持, 兩隻手指公輕鬆疊好就係正確執鎗手勢, 爸爸幾有姿勢


用一隻手指公指住一點, 單眼測試邊隻眼中點就係你既主力眼, 射氣鎗不可以單眼, 因為要配合速度及準繩度, 所以一定要搵到自己邊隻主力眼用支鎗去就隻主力眼, 方便瞄準


第一次射紙靶, 第二次試射金屬靶 (人仔), 親子合作以最快時間射低 5 個人仔, 再射埋會亮燈既 Stop Plate 為之完成!  我同小慈瞄得好準, 用左 14 秒, 爸爸同小明超快, 9 秒攪掂!  十鎗 BB 彈好快射晒, 為培養小朋友責任心, 每次射完都要幫手拉彈匣入番 BB 彈及起人仔


小明為大家展示 Classic Paper Target


Ken Sir 為我地介紹 target 計分法, 分區 A / C / D.   A 叫 Alpha 5 分, C 叫 Charlie 3 分, D 叫 Delta 1 分, 冇 B 因為費事同 D 溝亂


小慈準備發射了


分數都唔錯呀!  我同小慈個張好集中, Ken Sir 話我地好準 ^^


好玩呀!!!

沒有留言:

張貼留言