2014年7月14日 星期一

FSS Test

讀左兩年 JMC, 上完 88 堂仲要有個終極測試 -- Yamaha 基礎技能測試 FSS Test 就在今天!!


為左籌備呢個終極考試, 小明破天荒地日日彈琴唱歌跳舞, 好努力架!


對上一次入黎尖沙咀呢個課室係陪小慈家姐考試, 今日輪到弟弟, 時間過得好快


一班小朋友出去一齊唱 We're making music, La Di Da, 苦練左一個星期英文歌詞, 弟弟今日唱得好大聲 ^^


彈兩首自選歌 -- Little Red Shoes & Falling Leaves,  全班得小明一個大聲自彈自唱, 其餘唔知係咪太緊張冇唱到

弟弟今日仲發揮超水準表現竟然一個錯音都冇, 要跳音有跳音, 要連音有連音!  超勁!  連 Miss Lau 都讚佢今日彈得好好呀, 叻仔 ^^


出去接受兩個 Miss 既 「盤問」 考聽唱音 \ harmony \ 睇譜 .....  除左 harmony 弟弟一直都好弱要撞幾次先中之外, 其餘都答得唔錯, 老師仲讚佢把聲好好聽, 唱歌好好聽添  :)


考完喇!  考完喇!!  弟弟今日有超水準表現梗係要獎勵佢啦!  第一時間去佢至愛既九龍公園探 Flamingo


仲有 Parrots


招牌科莫多龍都唔放過


弟弟問我係唔係以後都唔駛上 Miss Lau?  我答係呀之後, 我仲估佢會高興到大叫, 點知弟弟係同我講:

"咁你快 D 幫我報鋼琴啦, 我要跟小慈家姐個琴老師, 佢好靚女, 要繼續彈上去先得架, 我仲想繼續學落去!"

呢個郭恩明真係估你唔到, 可能近來練得多彈得好, 對自己好有信心!  難得你開聲, 就即刻同你報名, 興趣係需要培養的  :)

沒有留言:

張貼留言