2014年7月27日 星期日

CHOK 墨魚

一直都好想再釣墨魚, 但一家人好難成事, 估唔到同朋友仔傾下偈, 竟然一呼百應即慶去釣墨魚, 事就這樣成了!  安排仲非常之好, 有得揀食飽飽先上船 OR 上船先食, 我地咁多細路, 梗係食左先啦, 仲係海鮮餐添呀~


仲有飯後甜品


我地班朋友仔都到齊


我地隻船黎喇


一班小朋友好乖咁坐船艙, 坐左....... 3 分鐘


按捺不住, 全部出晒去探險


船頂都上埋, 隻香蕉船好吸引呀!


風景如畫~~  雖然烏雲蓋頂只係回航先落大雨, 回程搭車返屋企又冇雨, 非常感恩 ^^


我今日單拖因為爸爸怕暈船浪唔去, 點知今朝仲發埋燒, 好在冇同佢報名監佢去咋


開始喇, 每人派一個魚排, 小明第一次釣好緊張


放長線, CHOK 墨魚


船家話要天黑齊先會 CHOK 到, 真係呀!  小慈第一次釣到墨魚勁開心, YEAH!


媽媽都身手不凡 CHOK 到一條, 不過墨魚毛身輕如燕, 唔收線都唔知自己釣到, 真係好驚喜


小明耐性唔夠我又怕左佢個八爪魚鈎, 於是佢放棄釣魚改為羅住個盆邊度有呼歡聲佢就去收墨魚, 不過見佢震滕滕咁捧住行, 幾驚佢將大家既心血結晶倒晒落海呀  @.@


今晚全船 40 人釣到 19 條墨魚, 仲有 3 條不知名小魚, 都好開心架喇, 我地未上船之前碼頭好多檔都潑冷水, 大大隻字寫住 "墨魚不見了!!"  仲話 6 月當造時墨魚既份量都少, 我地以為今晚食白果架


好在 19 條墨魚毛炒埋都有一碟  ^^


自己釣既特別好味!!


無份釣既都食到停唔到口  >v<


尋晚小慈既祈禱係求天父俾我地釣墨魚有好既天氣同埋俾我地有收獲, 好明顯天父聽左小慈既祈禱!!

耶穌喜愛世上小孩, 世上所有的小孩
無論紅黃黑白棕都是耶穌心所愛
耶穌喜愛世上所有的小孩

多謝天父  ^8^

沒有留言:

張貼留言