2014年7月1日 星期二

攝影比賽

5月及6月均為父母的大日子, 學校除在恆常的課程中滲入孝順雙親的元素外, 亦希望透過相片讓大家感受「愛」的訊息, 故此舉行「頌親恩  愛父母」攝影比賽........

學校有活動, 我地通常都會無限量支持, 不過搵黎搵去, 發覺全家幅實在太少, 我同小慈小明影既合照更少, 又唔可以太耐之前喎!  好在學校要求相片規格除左同父母合照之外, 同父或母是但一個合照都得  :)

比賽項目包括最似模似樣 / 最有趣扮相 / 最燦爛笑容 / 最表情一致 / 最溫馨家庭....  我搵到呢張相, 應該都算最有趣扮相勒掛?


比賽得獎者由家長投票選出, 可惜我要返工, 冇可能於放學時段去學校投票, 於是叫小明自己投, 呢位聰明既小朋友梗係唔駛教都識投比自己啦!  佢又真係衷心覺得自己張相最好先緊要丫麻  ^^  嘩哈!  真係多謝小明投俾自己既一票, 同埋多謝其他家長既厚愛, 我地真係嬴左 「最有趣扮相大獎」 YEAH!!!!!!


真係好開心呀!!!  得獎者將於結業禮上獲發獎盃及獎品

郭恩明, 你又多一隻獎盃喇 ^^  多謝天父~~~

沒有留言:

張貼留言