2014年7月28日 星期一

射擊訓練完滿結束

4 堂既親子射擊訓練話咁快就完成, 真係好好玩, 好唔捨得!

呢 4 堂我地學左氣槍基本操作, 包括揸鎗姿勢/上彈/換彈夾/走位, 練習準繩度及速度, 認識靶場安全守則, 靶場口令, 計分法, 亦有單靶及多靶訓練, 仲有玩射擊比賽添


小慈學緊快速換彈夾


兩姐弟最 ENJOY 入 BB 彈既過程, BB 彈要絕對乾淨, 跌左落地射過都唔會再用, 怕 BB 彈已經裂左碎左會塞住槍管, 所以只會用一次


擺好個陣, 我地玩最後一次射擊比賽喇, 呢個場要射 11 槍, 4 個紙靶 2 個人仔 1 個 stop plate, 每人有 18 發子彈穩陣可以換彈夾, 代價當然係時間上會用多左啦


IPSC 口令

Range is hot
(靶場即將射擊)

Shooter, you may Load and Make Ready
(入彈夾拉槍架放槍在枱面/槍袋)

Shooter, are you ready?  Standby
(Timer start bit 一聲, 開始射擊)

If you are finished, Unload and Show Clear
(完成射擊退彈夾拉槍橫架, 等裁判檢查)

If Clear, Hammer down, Holster
(檢查完畢, 放槍架, 拉一下空槍, 放低槍)

Range is Clear
(場地安全, 可離開)


當人仔射 3 槍都唔跌, 我地會叫佢做不死人, 可向裁判投訴, 裁判會親自射一次都唔跌就上訴得值, 呢兩位小朋友係度咋死


Ken Sir 帶左支勁野黎俾我地開眼界


計分, 估都估唔到我竟然第一名, 雖然我有兩槍 Charlie 但我時間最快所以贏左, YEAH!  爸爸今日唔舒服, 平時佢係又快又準個個黎架 (可能讓我 >v< )  小慈都唔錯呀小朋友黎計佢係第二名, 仲係唯一一個女仔 ^^  小明因為踩界開槍, 俾人扣晒 Position Error


多謝 Ken Sir 用心教導, 令我地大開眼界


後會有期~~

沒有留言:

張貼留言