2014年7月12日 星期六

進步

小慈派左成績表, 順利升上三年級, 好多科都有進步, 中文更加突飛猛進升左兩個 grade, 真係感謝神呀!!!

總平均分大拿拿多左  2.09 分, 真係一點不容易, 我係打定輸數佢要留班, 而家竟然不退即進, 我望住佢張成績表差 D 喊  >.<

小慈呢個小筲箕, 唔到派卷個一刻都唔知佢究竟識定唔識, 教佢個時好有反應, 隔幾日問番佢咩都冇晒, 是為之小筲箕 @.@  臨考數學個日仲差 D 攪到爸爸心臟病發, 無端端加減數全部計錯晒, 平時實食冇黐牙既聖經科擺到明送分題, 小慈成 part 冇做冇左 8 分, 話唔知要做喎, 考試卷有咩可能有任何一 part 印出黎唔駛你做先?  雕花咩?  美化考試卷咩?  做呀媽呢一刻真係嘔血, 突然痴筯交白卷肥佬要留班架阿女...... 真係一額汗

成績有進步, 做父母既當然開心, 至少俾我知道我個女都係可造之材, 我教過佢既野係考試卷都有反映返出黎 (除左冇做個 part 我當佢 short 左之外)  我都要同佢揹飛架, 身邊已經有無數咁多人同我講追得咁辛苦不如同佢轉校啦, 我唔制!  呢間學校係天父為小慈預備既, 我見到我個女有進步, 係就係慢 D 但一直有進步, 要俾時間佢麻

另一個要守既重要原因, 係小慈好鍾意呢間學校, 好鍾意返學, 好鍾意佢班同學老師, 課程雖然艱深  (題外話: 而家呢個世代有邊間小學唔深先?)  見佢讀得開心冇壓力係好重要, 小慈班入面有個神人, 由一年班開學到而家長期咩科都 99-100分, 對住佢真係有壓力架喎, 難得小慈又未試過為分數而唔開心, 100 分開心一陣, 唔合格下次又再努力過, 低分咪低分羅, 同自己比較有進步就得, 低分先有進步空間呀  >v<

小慈既心理質素係幾唔錯既, 讀書叻唔叻只係睇單一次既考試測驗成績去反映, 狀態好有溫書通常都唔差得去邊, 我贊同求學不是求分數, 如果小慈拎 100 分但勁驕傲沙塵的話, 我係唔會讚佢既, 相反, 測驗唔合格但原來份卷超深, 有溫習但錯埋 D 唔小心野 or 答錯晒 D 野, 即係佢唔熟唔識, 我唔會鬧佢, 只係睇成績分數係好危險架, 我反而比較注重小慈學習態度, 有冇努力盡力!  我地亦比較著緊小慈待人接物, 朋儕關係方面, 好在成績表評語寫得小慈好好:

A polite, conscientious and co-operative student.  Responsible and considerate.  Willing to help.

非常多謝班主任范老師既悉心栽培, 多謝你對小慈正面既評價, 時刻既鼓勵, 真係好多謝你呀!


黎緊九月弟弟都一齊升小學, 要做好家姐角色要有好榜樣, 希望小慈自發地著緊自己既學業, 脫離媽媽要我做咩咩咩再做咩咩咩既階段, 讀書幾時都係靠自己穩陣, 知識就係自己最好既裝備!

小慈, 繼續加油, never give up!!

沒有留言:

張貼留言