2022年8月29日 星期一

Thorpe Park

暑假最後一擊, 我地去左緊張刺激既機動遊戲樂園 Thorpe Park


Park 開 10:00 am, 車程 45 分鐘, 同事教我早 D 去排隊等開門


Thorpe Park 係一個環島湖既設計, 好靚


好耐冇見過人山人海


地圖, 睇下有咩玩先


一嚟玩個快既, 我地勇闖 STEALTH


望到已經好刺激


0 - 80 MPH 2.3 秒~~  嘩!!!  心臟會唔會負荷唔到架??!!??


依~  夠高玩喎 XDDD


我地個樣........ 


等個心臟休息下, 我地去探 Angry Bird


紅色眉粗粗


隻衰豬喎


原來係踫踫車


正呀!


DETONATOR 跳樓機


排隊 15 分鐘就有得玩


都好高下, 爸爸唔肯玩


好攪笑既設計


嘩!  Zoltar Machine 現實版!!  細個睇 Big 呢套電影時好怕呢部機


超巨大北狐狸


成日都想挑戰夾公仔既小明, 好啦俾你試下..... 真係唔容易架


射籃球有 D 信心不過都好難穿針入


呢度都有激流玩喎


諗起海洋公園


點解排排下隊見到有野生動物?


係邊度黎架你?  有冇野食架?


又見到 STEALTH 個心即刻噗噗跳, 唔夠膽玩第二次住


準備濕身


點知流流地, 又冇人射濕你, 麻麻地, 不過我地今日既目標係玩晒所有遊戲


4D 影院都有


都幾好睇


好!  大家個心臟都休息得 7788, 係時候挑戰其中一個 signature -- THE SWARM


佈置好逼真!  所有救援車爛晒


Church open for shelter.... 咩事攪到要避難


排 10 分鐘咋


除左太矮玩唔到, 原來太高都唔可以玩!  咁我老細 202 cm 咪......


教堂都爛晒點 shelter


有左右兩條隊, 我地兩條都玩晒


爸爸弟弟你地坐太空船走先啦!!  地球太危險喇!!


腳仔 fing fing 特別刺激


高速撞埋路牌!!  真係好好玩


呢位年輕人俾蜜蜂高速親吻雲精, 腫左


VORTEX


準備開始


又嚟 fing fing 下, 都幾高


Nemesis Inferno 要排 40 分鐘


我地決定一邊排一邊食 lunch


善用時間


終於到喇!  上到火山頂


又係腳仔 fing fing 既遊戲


刺激!!  小慈大膽左好多


弟弟個樣  XDDDDD  咩都睇唔到係辛苦 D


其實個 park 好大, 但佢所有遊戲好密集, 行幾步就到


我地挑戰 COLOSSUS, 遊戲名真係好難記  -____-


唔使試啦, 知你腳長了, 係腳長秋個仔


呢條排隊隊咁靚既?


1 2 3 笑~~~


小明竟然身藏啤牌!!  企係度玩潛烏龜


打機當然係排隊既好伙伴


識坐梗係坐車頭


反轉


再爆衝, 好玩!


我同弟弟個樣.....


小慈 & 爸爸好正常


RUSH


即刻變左小兒科


SAW


係老鼠車呀!  好似好慢但去到最高再垂直衝落地


排 45 分鐘最長呢個 game, 淨番呢個冇理由唔玩


我地有我地既排隊方法


終於排到入去喇


設計好詭異, 仲突然間大爆一聲!!  俾佢嚇死!!


到我地了!


最後一個 game 佢地話要濕身 -- TIDAL WAVE


我唔記得左海洋公園呢隻叫咩名


著件褸希望幫到少少


出事前


出事後


濕透~~~~


咁大水花都好難唔濕



盡慶呀!!  濕到要即刻返屋企


用埋最後一度力


Bye Bye!!!  See you next time


玩到太陽都落山


玩完咁多款 Roller Coaster, 梗係要回應下


呢個係我同爸爸拍拖玩既遊戲


小慈小明都覺得好玩


好多過山車都真實見過感覺真係好神奇


Theme Park


好開心呀今日!  天氣又好, 每條隊都唔算長!  除左恐怖既 walking dead 我地全部玩晒!  The Swarm 我地覺得最好玩, 玩左兩次, 正呀!!

We will be back :)



沒有留言:

張貼留言