2022年9月3日 星期六

Worship Team

今日 Worship Team Gathering, Gareth & Rachel 邀請我地去佢地屋企玩, 一入門口就見到 Grace

食西式既自助餐


有 BB 抱, 軟淋淋好可愛


今次 gathering 連同屋企人, 好多小朋友好熱鬧


又有貓


我地帶埋爺爺去


Worship 除左唱詩樂器, 音響組都好重要架!  


小慈今日請纓同我一齊獻詩


媽媽蘇拋樂腰


彈弦唱都有


不同組合既獻詩小組


受爸爸既薰陶指引, 弟弟都成為音響組


超級 Pro


學滿師去幫 Youth Gate 都冇問題


Youth Band tonight


小慈家姐唱緊卡拉 OK


小慈同西緬整緊雞尾酒


又有茶點招待


聚餐我地整碗仔翅, 小明幫我寫成份表笑死我 XDDD


好多野食


弟兄姐妹相聚是何等的善何等的美 ^^

沒有留言:

張貼留言