2022年9月25日 星期日

受浸日 Baptist Day

恩慈 恩明 - 你地個名係好有意思架~

恩慈

我雖然行過死蔭的幽谷,也不怕遭害,因為你與我同在;你的杖,你的竿,都安慰我。 在我敵人面前,你為我擺設筵席;你用油膏了我的頭,使我的福杯滿溢。 我一生一世必有恩惠慈愛隨着我;我且要住在耶和華的殿中,直到永遠。 (‭‭詩篇‬ ‭23:4-6‬)

恩明

神 說 :因為他專心愛我,我就要搭救他; 因為他知道我的名,我要把他安置在高處。 他若求告我,我就應允他; 他在急難中,我要與他同在; 我要搭救他,使他尊貴。 我要使他足享長壽, 將我的救恩顯明給他。(‭‭詩篇‬ ‭91:14-16‬)

我同秋秋都係中學時代決志信主, 信而受浸, 後來大個左要返工就疏懶冇再返教會.  好多年之後因為小慈在兒童佈道會舉手決志跟隨耶穌, 令作為父母既我地重新決意要帶佢地返教會, 從小在教會成長!  



來到英國, 到埗3日已經返 The Gate, 呢間教會既牧者非常支持香港人, 非常明白香港人既處境, 我地返得好舒服. 信而受浸必然得救, 教會舉行浸禮班, 既然有咁既機會, 我非常鼓勵小慈小明受浸,佢地亦都好樂意浸入基督! 我同秋秋都超級開心!!

Youth Pastor Tom 同小慈小明上緊浸禮班, 講到摩西分紅海, 以色列人要穿越紅海去迦南美地; 約拿跳海被大魚吞食在魚腹三日反思祈禱再去尼尼微城傳福音.... 兩者都係經過水去得到重生, 受浸都係經過水, 代表基督徒願意與主「同死」「同埋葬」, 象徵著與過去的罪惡徹底決斷, 與主一同復活, 歸入基督名下, 是蒙恩得救的一個必不可少的程序, 預表一個全新生命的開始!


小慈小明都要自己寫一篇 1 分鐘既得救見證


專登買呢件 Way Maker 衫, 我真係好鍾意呢首詩歌


今日就係受浸既大日子喇~~~


心情興奮又緊張


由最細既小明第一個受浸


坐定定


姑媽爺爺到場支持, 仲送花添!


浸禮正式開始


唱詩 Ocean


播放小明既 1 分鐘得救受浸見證


小慈的見證


小明落水了 -- 去片


受浸要全身入水方為正宗


禮成!!


弟兄為弟弟按手祈禱


到小慈了--  去片


播上同步直播






姊妹受感動送俾小慈既金句: Proverbs 箴言 3:5-6
你要專心仰賴耶和華,不可倚靠自己的聰明,在你一切所行的事上都要認定他,他必指引你的路 。


我同爸爸都有買花送俾乖仔


仲有呢張買左好耐仲帶埋黎英國既受浸咭, 原來係用黎送俾我個仔 ^^


乖女第一次收花好開心


同弟弟一樣即刻睇咭


恭喜乖仔乖女!  天上地下一同歡呼


加埋爺爺


希望爺爺受感動都願意決志信耶穌


多謝姑媽姑丈到場支持


Thank you Tom!  小慈小明一直都話佢似主耶穌, 太有親切感


Rachel 老師特別喜愛年輕人


Bex 超級替小慈小明開心, 話佢地既見證好感動, 亦希望 Jude and Laura 都可以在不久既將來受浸


我地就係有 Alison 既幫助神秘地買左兩紥靚花, Alison 仲送左兩張咭俾小慈小明令佢地非常驚喜


成為別人的祝福


教會仲有茶點招待, 非常貼心



我都將呢個大喜訊息放上面書



城潮浸既牧師及弟兄姊妹特別高興






願小慈小明一生跟隨主腳步, 就是到老也不偏離!  主耶穌非常非常愛你地!!!

沒有留言:

張貼留言