2022年9月27日 星期二

新電腦

有鑒於秋秋係房入面打機影響我既睡眠質素, 於是決定踢佢出廳 XDDDD  

我地今日去 IKEA 血拼, 食飽飽先有力


要買張新既電腦枱放係廳, 仲要買過張電競椅


為左慳運費, 我地塞爆左架車


弟弟要坐係 D 箱上面, 好在夠瘦 ^^


有特別訪客等我地返屋企


Mill 真係好乖




已經非常有經驗, 話咁快砌好張枱, 而家砌緊張櫈


電腦都自己砌呀!


弟弟都好幫忙


識發光的


大功告成!!


用家非常滿意!  除左瞓覺, 其實秋係廳打機, 我就睇電視, 好 perfect match 呀!


呢個位好 fit 呀!


Perfect!

沒有留言:

張貼留言