2022年9月28日 星期三

Emmbrook Open Evening

學校今晚有 Open Evening, 小慈小明仲要返學校幫手添!  第一次夜晚返學佢地覺得好刺激!  人海茫茫, 我地竟然一入 canteen 就見到小慈 XD


咁都俾我地遇見梗係要影張相


小慈話佢都係第一次入 canteen, 呢 D 就係平時弟弟讚口不絕, 小息幫襯好多既食物


跟住小慈就做左我地既私人導遊帶爸爸媽媽參觀學校


History Block


真係當年既報紙


The Queen meets her Ministers


當年加晃


小慈搵到佢份 Art & Design 功課  XD


平時就係呢個課室上堂


老師位


Music room



Design and Technology


呢間就係傳聞中既 C10 房


Brooky


Science Block




有野玩



都係對石頭有興趣


Elements....


小慈話弟弟平時係呢度食飯


佢就多數坐呢度既櫈


Math Block





日久失修既籃球框


體育館就好正


我終於見到我個乖仔既背影..... 佢全晚就係帶住呢一家人


同好同學 selfie


老師們


非常親切既英文老師 Miss Alder, 佢俾左好多方法小慈去改善英文水平


Sixth form area, 閒人止步


第一次咁深入參觀學校, 好好呀!
 

沒有留言:

張貼留言