2022年10月1日 星期六

Mabel & Jeff

真係估唔到可以係英國參加婚禮, 仲要係第一次, 新郎新娘係 granny 級別, 日光之下無新事, 新娘可以 74 歲!!


非常先進, 出電子請柬, 要網上登記參加



今日就係大喜日子喇!!  我地第一次去 All Nations Christian Centre


叫 Christian Centre 但係教堂喇架


教會姊妹 Cythia 送俾新郎新娘既插花, 靚~


為隆重其事, 姊妹們請著裙, 大家都好靚 ^^


弟弟幫我同 Bex 影側寫


弟兄都打扮得非常有特色!!


Pastor Yinka 係主禮人, 佢條呔好搶眼


簽紙既位置, 外國結婚傳統我知道要 Something new, something old, something used & something blue... 咁條牛仔褲係代表 blue / old / used?  一雞三味?


彩窗


婚禮程序


新娘由大仔 JD 拖住入場


敬拜隊, Matt 彈琴絕對係忘我境界


How Great is our God



好正!  新郎新娘有專屬位置坐低聽牧師訓勉



兒孫滿堂


禮成!!


爭住同新人合照


我地都有份


Wedding Party 


好靚既 wedding cake


肯定好甜, 甜到入心


唔使祝願, Mabel 同 Jeff 已經白頭到老


外國婚禮唔興做人情, 但可以送咭同送禮物


好肚餓!  婚禮 1:00 pm 開始 3:00 pm 先完, 餓到扁左


食越南野


小慈好鍾意食, 連湯都飲晒!!


祝 Mabel & Jeff 新婚愉快!!  God bless your family, Mr & Mrs Gregory!!

沒有留言:

張貼留言