2022年10月9日 星期日

Connect Day & The Gate New Member

我地想更加深入認識教會, 明白教會既歷史以及願景, 於是報名參加 4 堂 DNA Course, 話咁快就上完堂影大合照喇!


趁住今日 One Church Sunday 我地仲接受教會 Apostolic Leadership Team 既握手禮


正式成為教會一份子!!!


同牧師 Joanna 姊妹裝  XD


教會今日更加舉行講座, 講解 House buying / Culture / Education, 預算招呼 200 位新朋友


我地仲為新朋友預備小禮物 -- 英許 promise 非常有意思 ^^


眾志成城為 Connect Day


弟弟好抵錫


整到太陽落山, 等司機義載我地返屋企


一完崇拜快食個 lunch 即刻變陣 set 場


每位賓客都會有一袋 home made 美食帶返屋企, 我地一班姐妹好似工廠妹咁入袋


人多好辦事, 話咁快預備好


巧手藝, 咩餅都識整, 姊妹們好厲害!!


為左家長可以安心聽講座, 我地一班導師為小朋友預備 kids party


分工表


我同 Alice 負責 Biscuit decorating


小朋友好有創意



Face painting


Glitter tattoos


Union Jack Flag Making - Scotland Thistle; Wales Daffodil; Northern Ireland Shamrock; England Rose


長知識


最受歡迎既糖果檔


Prudence & Paris 超乖幫手分晒 D 顏色


玩 parachute 最興奮開心


活動超級成功!  今日招呼左 300 位香港人超乎我地想像!  教會真係好好, 為我地香港人付出許多, 明白我地既需要!  希望呢 300 位朋友都願意返教會, 一切依靠耶穌冇有怕!

沒有留言:

張貼留言