2022年10月22日 星期六

老公入伍了^^

千奇唔好俾佢個 cute 樣扼到呀!  秋秋已經入伍架喇!! 

有兩個好乖好乖既年輕人神神秘秘為親愛既爸爸預備左好多手作禮物, 氹到壽星公好開心!


依然咁愛你 ^^


呢隻係吉祥物


小慈將佢返學努力得來既 0 behavior gift 轉贈俾爸爸!  0 behavior 其實係代表小慈真係超乖!  學校都好大手畢, 大拿拿廿鎊架!


趁大日子, 秋之前仲同好兄弟見面, 越洋重聚!!


每次秋生日天氣都會好好, 我地決定去睇紅葉


近近地去 Black Park Country Park, 有轉轉地色既樹


最鍾意餵雀


好醒目, 一隻有得食就成條村游晒過黎


環境真係好舒服


父子


非常堅持的小狗游左好多轉去執呢條樹枝俾主人, 主人轉頭又掉番落水



有喇有喇!  對面岸有楓樹喇!!


呢個景一流, 小慈隻腳想點 XD


情侶裝


帶左成條包黎餵


我好鍾意佢地老遠游過黎, 湖面會呈現 V 字型


呢隻打交打輸左, 羽毛叉晒出黎飛唔到, 好可憐


靚~~


唔同色架




呢棵壯麗好多






竟然有雪糕車即刻幫襯


今日決定行晒成個公園, 有好多好特別既樹呀!


櫻花樹都有


我的靚仔老公 ^^


佢地又飛晒黎喇



一步又一步, 這是恩典之路


可愛既乖女


跟住我地去 Slough 行下


都有少少店舖


有一個商場仔, 巧遇兒時玩具


等餐廳開門


呢個外賣好抵食


今晚食全家都鍾意既壽司


正呀!!!


壽星揀食咖哩


仲有利是收!!  派利是派到咁遠特別珍貴



生日點少得蛋糕


個蛋糕係家姐整架


爸爸 we love you~~~


願你身體健康!  身心愉快!  靈性興旺!  愛主更多!!  We love you very very much!!!


我最鍾意既 look back








Happy Happy Happy Birthday My Love!!!!

沒有留言:

張貼留言