2022年8月6日 星期六

The Big Paddle

今日天氣 beautiful!  天父叫我划 paddle!!

教會 The Gate 建新堂要籌集資金, 我地全家決定身體力行係泰晤士河 Thames River 划獨木舟划一小段為教會籌款!  目標為 5000 英鎊!  今日 9:00 am 集合在 Maybush Inn 出發!


Patrick 原來係放佢隻獨木舟上車頂咁運過黎


一個人就抬得郁


我地而家身處最頂既 Maybush Inn, 一條河直划到 Northmoor Lock


再由 Northmoor Lock 划到下一個 Pinkhill Lock


Pinkhill Lock 再到 Eynsham Lock, 跟住就交俾下午接力既弟兄姊妹


河邊總有幾隻天鵝


三表姊弟預備好未?


出發!!


加油呀!


弟弟既英姿


小慈家姐既視覺


當年輕人努力划槳既同時, 我地要即刻開車泊去下一站等佢地


車唔到既地方仲要行山


好大片麥田


露營既好地方


終於到達 Northmoor Lock


寫到明 Self Service


冇人看守


呢度好靚呀


河水可以好深


自己開閘


好有型既艇, 入面有晒廚房廁所睡房, 完全可以河上生活!  Patrick 幫佢地過閘


有兩邊閘口, 開一邊河水湧入, 隻艇入閘, 關閘, 河水平衡再開另一邊


划左一個鐘頭見到佢地喇!!  


冇盪失路


唔覺意影埋彩虹添


因為閘口開左可以直接划埋入去


停一陣等另一邊閘口開


順利過 Lock!


好記得小明細時話過要做水手


小慈話坐中間用唔到力, 要求落船再接力下一站, 於是第二站由兩表兄弟繼續


我地原路返去攞番架車都幾甘架......


中段見到佢地 say 個 hi 先~


泊完車仲要行馬路, 好有狗仔隊 feel


行山 mode


到達 Pinkhill Lock


其中一邊閘口


Pinkhill Lock 一樣冇人看守


Patrick & 秋秋開閘中


等放學既家長


完成!!  呢一轉好長划左 2 個鐘, 前後三個鐘兩表兄弟已經散晒


角度唔岩都要人手抬艇


Pinkhill 去 Eynsham 呢段好短, 由我同小慈上啦!


泛舟河上真係好舒服


仲有天鵝一家相伴


划左 45 分鐘就到喇!


等緊下午接手既弟兄姊妹


大合照!!


攰到瞓晒.....


我地由左下既 Northmoor 到 Eynsham 用左 4小時, 跟住下晝既終點要到 Sandford, 努力呀!

仲有 27/8 最後一站, 弟兄姊妹加油!!!!!


完成壯舉!!

沒有留言:

張貼留言