2022年8月18日 星期四

Windsor Castle

天朗氣清, 風光明媚, 我地今日決定同爺爺去街, 帶佢漫遊溫莎堡


揸車駛入呢區, 一入黎已經覺得呢度係遊客區, 好耐冇見過咁多人之餘, 仲要兜左幾個圈都搵唔到位泊車 @.@  終於, 我地懇切祈禱之後, 天父俾我地去番同一個停車場就有位泊車!!  哈利路亞!!


Windsor 地圖


周圍兜圈既時候已經俾我地見到 River Thames 上面有好多天鵝, 弟弟二話不說就話要餵佢地!  1 鎊有咁大包糧又幾抵喎


開餐喇喂~~


天鵝完全唔驚人...... 依?  好大隻船喎


Riverboat Trips 有 2 小時 & 40 分鐘選擇, 我地決定坐 40 分鐘, 今日假期冇任何優惠, 位位 11 鎊


呢位哥哥好厲害, 徒手就拉隻船泊岸


我地隻船黎喇


父子合照, 今日天氣真係好好


準備上船


呢隻船有兩層, 我地揀左下層有梳化坐, 包船一樣


整張大合照先


好 chill 既小慈


咁既坐法令我諗起釣墨魚


水陸兩用船呀


呢隻係潛艇???!!???


Boveney Lock, 隔離仲係馬場 Windsor Racecourse


風景真係超靚!  每隻船經過大家都會揮手打招呼, 好親切


呢張相好似 post card


我地好似經過某人既豪宅, 間間屋都超大, 個個都有隻艇係門口真係唔講得笑


溫莎堡呀!!  有千年歷史, 英女皇最愛既住處


爺爺都忍唔住要影相


小慈眼中的我 ^^  佢話媽媽有仙氣 XDDDDD


天鵝真係好醒, 船一泊岸佢地就游埋黎


爭取時間餵天鵝既小明


成個平台都係.... 有冇咁大家族呀?


雁兄: 望咩呀?  快 D 餵我!  你明明手上有個膠袋!
後面個隻:  岩呀!  岩呀!!


雁兄:  專心 D!  唔好掛住影相!  你睇, 我都冇望鏡頭


遊客區當然唔少得雪糕店啦!  呢間有成支比薩斜塔咁大, 就幫襯你啦


好!  我地準備上山


淨係見到圍牆都覺得好壯觀


呢間餐廳源自 1917


竟然有中國餐館, 仲好多外國人幫襯噃


好似好好味


Duchess of Cambridge 係威爾斯王妃 Kate Middleton, Prince William 既太太


鐘似乎都係英國特色


招呼唔錯, 有櫈坐


溫莎堡入口


不過入場費好貴


門口影張相當黎左


呢區所有建築物都好有特色, 好有歷史








火車站 Winsor Royal Station


旗幟飄揚



秘密花園


咩都有個 Royal 字眼


行下 shop 仔


偶遇 Mr Bean


周圍都係英女皇


好攪笑


登基 70 年



The People's Princess


弟弟支持邊隊?


另一邊入口


好有型


Christian Victor with qualities as a man and a soldier


Titles 好長


水陸兩用車上岸係咁既樣


Bye Bye Windsor Castle


行左幾個鐘, 係時候返屋企食飯


好正!  下次要行埋 The Long Walk 先~ 

沒有留言:

張貼留言