2022年8月28日 星期日

東南西北

呢個暑假要帶兩次 Gate Kids 主題, 其中一次係講小矮人撒該遇見主耶穌之後整個生命改變, 由勁貪錢既稅吏變成願意為過去補償, 還富於民!  呢一個轉變, 我想用一個遊戲帶出, 於是決定教小朋友整東南西北, 由平平無奇既一張紙變成好玩得意既遊戲


小慈姐姐, 小明哥哥都有幫手預備教材


好成功呀!


連 local 小朋友都識摺, 仲識得寫埋 penalties 添


第二堂教神既大能可以令拉撒路復活, 有金句紙我請小朋友填顏色


油得最靚既會有禮物


一班勝出既小朋友下星期會有獎勵


就係爆炸糖 & 山渣餅, Hong Kong Style 小朋友好開心


Gate Kids Team Gathering at TLG Calcot, 一班熟悉既面孔


全年既 Bible Time Line


今晚既晚餐


全家出動因為係星期日加上我唔識揸車去 Calcot XDDDD


詩篇 116:12-13

 我拿什麼報答耶和華向我所賜的一切厚恩? 我要舉起救恩的杯,稱揚耶和華的名。

Psalm 116:12-13

What shall I render unto the LORD for all his benefits toward me? I will take the cup of salvation, and call upon the name of the LORD.

用我的恩賜,獻上最好

https://youtu.be/WLtqi4s29LQ





沒有留言:

張貼留言