2022年8月4日 星期四

Connect Group

Connect Group 即係教會團契!  今個夏天天氣好, 團友仔都開放佢地既屋企招呼大家!  呢個暑假我地去左三個屋企一個公園, 有豪宅有新樓, 真係好熱鬧! 第一站我地去 Alison & Graham 屋企


有草牆!  淨係個花園已經可以做兩個籃球場


好心痛呀!  因為 Heatwave 所有草乾晒


David 係弟兄亦都係弟弟同學仔



咁都俾佢諗到


Alison 話佢預備今日 30 人大餐預備左 3 日, 真係辛苦晒


我好鍾意佢既 homemade pie


好味!


My dinner


爭櫈仔


好姊妹


大合照!


真係要有個大花園先可以招呼咁多朋友


跟住到去 PA 音響組弟兄 Adrian 屋企


有魚池


今晚食英式 BBQ, 一個煮晒


仲有生果甜品


花園有個士多房真係好方便


天氣真係超級好, 最開心就係冇蚊!


又到姊妹合照時間


多謝 Adrian 招呼我地, 辛苦晒!


Youth Gate 逢星期五舉行, 家長都要車寶貝們返教會, 於是有弟兄姊妹提出不如一場黎到既家長都一齊聚會, 再開多一個團契啦!  梗係好啦!  我好鍾意團契架!  呢個 Agape 仲係由香港人 Michelle & Herbert 負責, 第一次聯誼定在 Samatha 新屋, 一人帶一味餸黎個小聚餐, 正呀!


都係要有花園先可以招呼朋友


上次團契唔人齊, 今日去公園再團多一次!


呢個 Dinton Pastures Country Park 我地到埗冇幾耐黎過, 不過上次係星期日下午超級多人又落雨, 而家平日傍晚藍天白雲, 成個公園唔同左樣!


環境簡直清幽


小慈包場



連沙池都有, 如果細幾年小慈小明一定玩到唔捨得走



爺爺今晚都有出席


我今晚為大家預備吞拿魚蛋沙律牛角包


相聚就是開心


有主耶穌在我們中間



AGAPE



沒有留言:

張貼留言