2022年7月29日 星期五

Showcase 睇戲

成日揸車經過一間戲院, 咁岩又有想睇既戲上映, 於是我地第一次入場睇戲喇~~  


睇戲買爆谷入場唔少得!  


小慈愛鹽味, 弟弟愛甜, 一人一桶唔使爭


我地睇既第一套戲係 The Rise of Gru!!!


冇字幕, 考 listening 卡通片應該容易 D


包場呀我地


之所以叫 Delux 戲院就係有呢種服務.... The rise of legs....


睇完戲都仲未天黑, 梗係去做正經野啦!  屋企糧盡要入貨


餵飽兩位童工


之後, 竟然見到香港電影上映!  嘩!!  即刻買飛入場!!  支持廣東話!!


我地決定帶埋爺爺入場, 幾難得唔使聽英文


貴賓式招待


最可惜係全場冇大 poster 俾你影相


估唔到全院滿座, 我地要坐到第一行


因為可以瞓低睇既緣故, 第一行都冇問題


好好睇呀!!  笑到碌地!!  最震撼係片頭片尾出中文字幕成個畫面都係中文字非常正!!  離開戲院一刻所有人都用廣東話傾偈, 周圍環境又似新城市廣場, 有一秒真係以為自己返左/仲係香港 :)  直至見到個鬼仔職員同我講 Thank you. Have a nice evening 先帶我返回現實...


非常期待已經 7000 萬票房破晒紀錄既飯戲攻心, 一定會入場支持!!!
 

沒有留言:

張貼留言