2022年7月27日 星期三

Whipsnade Zoo

終於過左 probation 可以放幾日假陪下我對寶貝仔女放暑假!  本來想去倫敦但鐵路罷工, 咁去邊度玩好呢?  我 D 同事非常積極推介我去玩, 其中一個景點係動物園, 小明聽到雙眼發光!  記憶當中, 對上一次去動物園已經係 6 年前一日去 3 個新加坡動物園 (Singapore Zoo, River Safari & Night Safari)!  咁耐冇見動物小明超級興奮!!  今日天氣非常好, 天陰又涼涼地, 勁舒服!


預先網上買飛入場費會平 D, Whipsnade Zoo 係英國最大既動物園, 如果唔想行到腳抽筋, 極力推薦俾多 25 鎊揸埋架車入去, 想睇咩動物先落車睇


太心急, 泊車係最近既停車場參觀左先


第一站係水族館, 呢度竟然有水族館!


規模比較細, 似海洋公園既熱帶雨林天地


連個魚缸都似


魚毛一大堆


迷你鱷魚都有, 激似海洋公園


轉個彎就變左蝴蝶室


有蝴蝶架, 見唔見到?


超靚~


蝴蝶係你個頭上面飛來飛去, 好難先見到佢地停低


完全唔怕人


呢隻岩岩破蛹


佢打開對翼入面係藍色架!  


睇蝴蝶差 D 睇到唔想走!  行程繼續, 呢度係農場裡的小動物


卷毛豬未瞓醒


呢隻山羊周圍走


任摸


我地追住佢影相


有小朋友追住佢地摸


肥既走地雞


天竺鼠有自己既村莊


驢友


呢度既動物園我覺得似保護區, 動物既棲息地方好大以致佢地唔會行近有人既地方, 要遠望佢地


呢度有三個人望緊三隻草泥馬


Do Re Me


你講緊我?


參觀完農場裡的小動物跟住去邊好?


動物園全景


我地睇完 Base Camp,揸車去 Europe XDDDD


我地去搵 Bear Bear 熊


首先見到野豬 Wild Boar


仲有佢班劏豬咁叫既豬仔


Chimpanzee


呢埋左


Wolverine 貂熊, 又稱狼獾


一上山風景好靚呀!



偷拍的人被偷拍


呢位年輕人想點呢?


上山睇企鵝, 你冇睇錯, 係上山睇企鵝




估唔到係冇遮冇擋, 一堆瞓晒係度


好近呀!  不過勁腥呀佢地, 乾曬, 水池冇水都得?!  推翻晒一般對企鵝要游水既觀念


Bear Bear 呀!!  佢叫 Brown Bear, 睇左佢 10 分鐘佢都係好專注要掘一個洞, 出晒熊掌


話咁快就到食晏時間, 幫襯動物餐廳, 最穩陣食西餐


餐廳對住犀牛區, 呢隻佢地話係白犀牛....


係宿敵駝鳥呀!!!  小明要鼓起好大勇氣先可以行埋去影相!  


真係好大隻.....唔好話小明係大棠荔枝園俾佢咬衫領之後有童年陰影, 我都怯怯地...



Emu 與 Ostrich 既分別, Emu is the second largest bird on the planet and the largest bird in Australia


跟住我地去左非洲


Scorpion King ah~~~~


非洲梗係要搵獅子王亞力啦


影都唔見, 睇相當見左


反而獅子既食物就係晒度


Oryx 跑得好快又唔使飲水都生存到既劍羚


Meerkat 都有, 佢又看守緊喇


扮斑馬!  呢款叫 Grevy's Zebra, 有特別白既肚腩


Oh~ The Hippo Hippo Hippopotamus~


1:1 



佢叫 Lola, 佢屋企超臭!  我同小慈忍左 10 分鐘都只係見到佢個頭, 之後仲潛埋水


Heading to Asia


嘈到拆天既 flamingos


令我地諗起九龍公園


偷食中的海鷗


係老虎呀!!


Amur Tiger 西伯利亞虎, 體型最大既老虎品種, 亦都係目前世界上最大既貓科動物


This is how our tigers see you!!


Makari & Czar 去左生 BB, 睇相當見左


禿鷹.... 真係好醜樣


火車仔 10 鎊一個人坐住兜個圈, 小慈小明嫌貴唔肯坐, 望下就算 


好得意呀 Colombo!  佢係呢度出世, 今年已經 24 歲


終於見到大笨象喇!!!  真人靚過上鏡!!!


好震撼, 忍唔住要合照下


弟弟記得去泰國時可以騎大象, 又餵佢地食香蕉, 一梳俾佢捲走晒!!


好特別, 佢地用象鼻捲地下既草, 捲起一大舊就連泥一齊放入口食


仲有好遠既駱駝


周圍彈既袋鼠仔 A free-roaming wallaby


揸車唔可以超過 10 MPH, 怕會撞死佢地


Bison 美洲野牛, 又名美洲水牛或犎牛, 係北美洲體型最大既哺乳動物, 又係世界上最大既野牛之一, 撞死木法沙既兇手


我地要去探長頸鹿喇


嘩~~~~~~~


邁向 170


真係一出世就高過你


1:1


Hello~~~


好得意呀你地!!



好想餵佢地


開餐


唔生得高 D 食唔到樹葉


佢地叫到嘈之巴閉, 成村人望住呢兩隻野曬恩愛


攝影師小慈


發現甩毛馴鹿


食飯食到好粗暴, 生人勿近


動物園有過夜計劃, 不過係瞓白犀牛隔離, 如果係長頸鹿我應該會報名


仲有飼養員育成計劃, 都幾識搵錢


探晒所有動物, 我地最後行 shop 


任佢地揀禮物都買唔落手, 全部都貴又唔係好特別


影張相就算


note book 得個封面, 入面都係單行紙, 印花都冇


佢地個樣真係好搞笑


我個女仲好笑 XDDDD


細個時小明好迷恐龍架


兩姐弟一齊玩咩都笑到卡卡聲


話晒都係全英國最大既動物園, 成功擊敗呢位運動過量既年輕人, 回程時要叉電


今日似去左 Safari 多 D, 不過都好開心!

沒有留言:

張貼留言