2021年8月8日 星期日

Summer Camp Day 1 @ 貝澳

上次冬天冇得游水, 所以夏天再黎一次!!  我地又去貝澳喇!  今次更加玩盡佢三日兩夜, 當自己去左旅行~~


我地今日返完早堂再入東涌食晏兼去超市補充物資, 有兩位壯丁幫手攞野


包場!  包左一個 8 人營, 2 個 4 人營 & 2 個 6 人營, 我同 VV 兩公婆共享 4 人營


靚媽寶寶入面有 3 對姐弟, 今次安排兩個細佬一個營


兩位家姐仲孖舖添 ^^


放低行李即刻去沙灘玩!


已經咁大個我地冇帶沙灘玩具, 執到咩就玩咩


梗係要踢下浪花


黑沙呀.... 小慈唔好亂黎


得閒影下全家幅


靚媽出靚女, YEAH!  實情係 D 仔落晒水 XDDD


營舍有衝浪板免費借俾我地玩, 小慈怕麻煩聽日先游水


同爸爸玩飛碟, 咁大個沙灘真係幾好飛




弟弟之前已經玩到濕晒, 索性換泳衣直接落水!


三位等浪的少年


衝呀~~~



瞓好, 等個浪推你向前


完成!


好好玩呀!  呢個時間退潮真係浪接浪, 超級開心!


型!


玩到冇電要補充體力


今晚係 BBQ 之夜, 辛苦兩位大廚燒晒俾廿幾人食!


仲要樣樣都好好食!  專登一早揸車去買海鮮再冰鮮送入黎架!

天氣實在係太熱, 個個呢晒入營嘆冷氣玩遊戲, 食物燒好先呼喚呢班年輕人起筷


秋秋都好識享受


我地一班媽媽善後, 一面洗碗一面傾盆大雨落極都仲有, 好經典呀!
攪掂!  夜已深, 要瞓了....   to be continue
 

沒有留言:

張貼留言