2021年8月3日 星期二

檢查

上次健康院驗眼肥佬, 小明今日要去見視光師了


我地已經第一時間返去眼鏡舖再驗眼再換過一副眼鏡, 有咩理由戴住新眼鏡都肥佬先得架?  原來弟弟係深得太多, 眼鏡舖怕配足俾佢會暈, 今次唔理咁多配足度數, 終於 pass 了!


再深入檢查色弱, 小明對淺綠色, 黃色, 灰色係睇得比較辛苦!  視光師話係我既家族遺傳, 仲要係傳子不傳女, 所以我同小慈都冇事, sorry 呀仔.....


對上一次已經係 4 年前都係呢個視光師, 佢出左一條數學題俾弟弟:

一年加深 50 度近視, 20 歲才視力穩定, 弟弟現年 12 歲, 到 20 歲時, 他會有近視多少度?
佢自己都冇眼睇!!!


街坊 look!  眼鏡框, 拖鞋同個袋仔係佢自己揀架!  今日唔知咩事滿載而歸


發現觀塘有叁拾士多好開心!  唔駛去到大埔買燒賣


今年又做天灸, 每人 7 粒貼 1 個鐘, 醫師再三吩咐唔好食生冷野, 於是佢地係攤暖 D 壽司黎食.....


呢間由細黎到大既麥當當十幾年後重新裝修


無聊之作.... 小慈真係已經高過我好多, 弟弟都追平我了


無聊之作 2..... 兩位仁兄扮冇肚腩  XDDD


弟弟有 follow 開小薯茄, 今次留言得到 阿 J 既回覆, 開心到痺!!


阿 J 覆我呀!!!


同爺爺食快餐!  好耐冇食 Pepper Lunch


返學校速成一堂小結他


學識幾個 chord 就彈到首歌, 正呀!


當年今日, 一年級時同同學仔一齊玩 PTS camp, 時間真係過得太快了!


攬住被被瞓媽媽肚腩, 真係好唔捨得你長大


弟弟張被被都開始爛, 修補過好多次, 唔知會唔會爛成咁都依然不離不棄呢?



好好愛惜自己, 唔好再加深近視喇!!!

沒有留言:

張貼留言