2021年4月15日 星期四

25 年

25 年前既今日, 我第一日返工!!!

係咪好厲害呢?  一份工做 25 年, 1 / 4 一個世紀!!  我都好佩服自己 XDDDD  

20 年 service 攞左學校一個 1 安士銀牌, 要等到 30 年 service 先會再有大型慶祝, 希望到時我仲係度啦!!  熟悉既人事物都在轉變, 一切都冇保證!  

話晒都係重要時刻, 自拍一張相留為紀念先~~


我個位 ^^


超鍾意呢 set 咖啡, 飲完真係好醒神!  飲完做野又零甩漏, 又可以化身神隊友, 做完仲放大假添!  正呀!!!


仲勁到有巴士


咁值得紀念既日子, 我想念請我返黎既阿頭, 於是 WhatsApp 張相同佢分享喜悅!  佢回應我 25 個蛋糕 sticker, 跟手仲真係訂個真蛋糕賀我!!  太出奇不已令我極度驚喜!!!


朱古力牌仲有寫字賀我 Jubilee award!  Soooooo Sweet~~~


超大個蛋糕!!  我地成家食左兩日!!


由小妹妹變成人妻再為人母!  呢份工養活左我一家 :)


25 年在同一地方工作真係一項成就!!


I am proud of myself!!!

沒有留言:

張貼留言