2021年2月27日 星期六

安慰

全家一齊努力左個聖誕假期, 農曆年假前返學校考試, 農曆年假後一個星期就派晒卷喇!!  由小慈家姐先拔頭籌, 數學合格不特止仲史無前例咁高分 -- 80.5  係 80.5 分啊!!!!!!  自小學三年級開始數學合格都偷笑, 真係估唔到小慈會有 8 字頭!!!  差 D 喊左出黎......  其他由爸爸幫手由 0 開始教起既 PHYS, CHEM, GEOG, HIST, 中史 全部都合格!  爸爸可以考慮轉行做補習天王 :P  Business English 唔知係咩小慈自己溫有 89 分好叻叻豬!  CHEM 份卷老師收番, 應該係高分因老師送出天使咭一張, 真係老懷安慰!!  


呢份數學卷完全想裱起佢!  爸爸媽媽真係好開心!!


小明弟弟只有半日可以返學校對卷, 兩個鐘頭內一次過派晒 & 對晒 13 份卷非常趕時間!  大家都要帶計數機返去快速計分


弟弟專登另外用紙記低所有卷既分數方便我睇, 又用萬字夾夾好一份又一份既考試卷俾我 check, 超乖超生性啊!  非常滿意自己中學生涯第一次考試全科合格 :)  


弟弟話綠色萬字夾係我同佢溫習既科目, 估都估唔到佢中史竟然 46 / 50!!!   92 分啊 OMG!!!!!

除左中史, 仲有 History 歷史 and Geography 地理之所以我要同佢溫, 因為呢 3 科都係改左課程用新書冇 pass paper 既科目, 完全冇參考唔知老師會點考, 於是局住同佢巨細無遺地溫晒所有考試範圍, 真係勁多勁辛苦, 出卷都出到我手軟架!  弟弟有咁既成績媽媽真係好開心!  一分耕耘真係有一分收穫!!

另一樣喜出望外既係弟弟 Oral 82 分竟然係全班第一!!!  重覆, 係全班第一呀!!!  第一次全班第一竟然係由外籍老師評分既 Oral, 翌日由英文老師 Miss Wong 在 Google Meet Class 時宣佈, 吩咐全班對住個鏡頭拍手俾掌聲弟弟, 勁好笑囉!  估唔到呢位 Young Man 咁 talk 得 :D  弟弟話 online 考 oral 時, 外籍老師同佢傾偈考試已經傾到好開心架喇!  真係叻仔!  俾左好多個驚喜爸爸媽媽 ^^


仲收到兩封情深既家長信俾我同爸爸


於是, 媽媽送上實質既獎勵, 雖然勤力讀書得益既係你本人, 但都好想表達下錫你地呢 D 咁乖有用功讀書既學生!  買左兩個你地好想要既水樽送俾你地, cool 耶~


仲趁戲院重開預先買飛同你地睇恨左好耐既鬼滅之刃劇場版無限烈車篇, 係唔係好驚喜先?!!  戲院雖然重開但場內唔食得爆谷, 買番屋企食左先入場啦 :DDD


早場係星期六 11:15 am 非常唔錯!  瞓到 9:00 am 起身仲可以嘆埋個靚早餐先入場


放寬番 4 人飯聚我地一家人可以一齊坐喇!


終於可以睇戲, 好滾動~~


炎柱大哥要你久候了!


咕嚕咕嚕大眼睛


之前以為冇得睇於是係網上睇左分析大約都知道故事內容, 但入戲院睇戲既感受係完全唔同的


一同抗疫!  戲院除左唔食得野全場戴口罩外, 仲要兩個兩個分開坐, 我坐佢地後面方便照顧


水皮!  喊左幾次喊到口罩都濕晒呀我!  慶功慶祝考試成績好其實唔應該揀呢套戲, 不過真係好好睇!!!  愛, 承擔, 責任 係人一生都要學既功課!!  完場眼淚都未乾已經想睇多一次!  超正!!  DVD, 要 get!

沒有留言:

張貼留言