2021年3月6日 星期六

爺爺生日過海

疫情有緩和跡象, 晚市恢復堂食亦由 2 人放寬至 4 人, 我地決定 book 2 張 4人枱咁出街食飯同爺爺慶祝 79 歲生日!  之前有朋友介紹呢間抵食放題店, 於是勞師動眾出發去銅鑼灣


細個最鍾意搭穿洞電梯


放題真係有好多野食, 不過張枱太細, 要食得好急先可以清碟放新野


爺爺喜歡食辣酒煮花螺, 8 人份都太細要 encore


我地叫左 4 盆刺身, 正呀!


弟弟極度喜歡呢碟炒鮮淮山


有隔離既大合照


甜品都幾好味!  我欣賞海鹽雪糕 and 榴槤糯米磁


飽到要瞓一陣既小朋友!  一輪衝鋒都唔知自己食左 D 咩, 未夠鐘離場已經飽晒食唔落了


今日趁得閒執衫換季, 俾我搵番呢件弟弟 3 歲生日去挪亞方舟影戶外寫真專登買既衫, 心血來潮俾小慈著, 岩著之餘仲好襯佢啊~~  10 年了!  郭家有女初長成!  睇番佢地細個既相真係好得意 ^^


仲有我地個背影, 一樣既身高髮型, 似唔似姐妹呀?  我真係好安慰~


祝爺爺生日快樂!  繼續靚靚仔仔, 精精神神, 健健康康!!


Happy Birthday Grandpa!!!

沒有留言:

張貼留言