2021年2月21日 星期日

牛牛年

好特別呀今年牛年, 完全冇新年氣氛!  我地既家族團拜因應疫情宣佈今年暫停, 舊年包左既利是都冇機會派今年要派都非常有限, 花市都話取消, 後來經過花農極力爭取年宵先至復辦, 如果唔係辛苦耕種一年既年花就要報銷損失慘重!  我地天台種生菜菠蘿都成担心機, 更何況佢地?  真係望穿秋水先到收成期, 你一個唔該話取消邊個賠?  再者, 有誰估到一年後個肺炎都仲未攪掂先得架?!  

唔大攪都自己攪, 繼續去姑媽屋企食團年飯


爺爺派壓歲錢


今年應該少左好多機會逗利是, 影相留念先 :)


飯後節目竟然係小明教姑媽 post IG


當然唔少得一齊打機!  昊昊都有玩宣傳舖天蓋地既三國志


我買左 3 舊水仙花氹自己開心, 佢地非常生性年三十晚就開花喇!  今年仲有同事仔整蘿蔔糕俾我食, 工人姐姐又話開工唔放假, 連糕都唔駛我煎, 正呀!


梗係要派利是俾我對乖乖 ^8^  祝你地身體健康!  快高長大!  開開心心!


初一天氣超好, 我地唔駛拜年好得閒, 就上天台收割啦


生菜雀口下存留反而生長得仲好!  第 4 次收割係有史以來最大塊的!


菜心翻生結果, 新成員左手香加盟, 我地又為茉莉花大幅修剪, 再試種西芹, 非常充實


士多啤梨一洗頹風生長茂盛, 葉下面竟然有幾粒士多啤梨仔真係令人驚喜!  見佢咁靚仔, 弟弟將受傷斷左幾隻腳既螳螂放入去養傷, 希望佢快 D 好番!


帶水仙花上天台影寫真, 有位小朋友不敵佢既香氣, 完全陶醉~


初二同我班老友視像見面, 大家都精精神神健健康康 :)


初三星期日, 今年撞正赤口 + 情人節, 晚市未恢復堂食, 情人們怕且好似我地咁係屋企玩煮飯仔!  今日有乖仔乖女包辦早晚餐, 一早沖咖啡俾我地飲, 夜晚又積極幫忙預備晚餐, 承傳爸爸發明既蛋汁炒飯加臘腸, 色香味俱全!!  巧 sweet ^^


初四應邀去朋友屋企拜年, 成班青年人一齊打機最開心


Switch 既 party game 真係幾好玩


天光玩到天黑!  成班玩 over cook 嘈到拆天!


多謝黃宅熱情招呼, 有番新年開心熱鬧既氣氛 ^^


N 年前的我們 XD



初五去驗眼, 尋晚玩到 11:XX 先走今朝瞓到自然醒好爽之際, 突然醒起 1:30 pm 要出去驗眼!  嚇到午餐都唔得閒食就即刻出街, 好在及時趕到, 仲遇到一個非常非常細心既女視光師 (記住佢姓鄭), 佢同小慈小明驗得好詳細, 用既工具同手法都係第一次見, 重重覆覆問幾次又叫佢地用 D 力睇清楚, 見到一粒字都好, 佢話驗清楚 D 驗真 D, 特別係小慈近視淺, 驗深左就冇得返轉頭!  

小慈而家右眼 100 度 左眼 125 度, 小明左右眼都係 500 度, 半年增幅少過 50 度都叫理想, 知道我地滴緊 0.05% 眼藥水叫我地觀察半年, 可以加埋矯正近視眼鏡雙管齊下效果會更加好, 比喻好似人想身體健康, 除左做運動可以加埋食維他命補充劑一樣, 冇抵觸的!  真係好好人啊, 我忍唔住讚佢!  希望下次覆診可以見到佢 :)

驗完眼都 3:00 pm 係時間食下午茶, 2 人限聚下阿媽我要坐埋一邊


等巴士見到附近有公園問佢地玩唔玩?  答: OK 呀!


真係好耐好耐冇去過公園, 難得呢度冇膠帶圍封


呢個架好難爬, 一時話夾中慘叫, 一時話卡住落唔到地.... 笑到癩尿  :DDD


論論盡盡終於上到頂 


2021 年既開心事: 小明弟弟已經重過小慈家姐 2.8 KG, 可以將小慈成個抱起!!!


出開街就好多野要做, 順道去剪頭髮


呢位年輕人嚐過有人服侍洗頭吹頭咁高享受, 返唔到轉頭了


我地仲去超市 shopping, 傻傻的以為鬍鬚伯伯出迷你版一口薯片, 點知打開原來係 50 塊拼圖, 笑死 :DDDD


初六, 朝朝食蘿蔔糕做早餐, 連食 6 日都仲想食!  Sorry 呢樹係最後一底


初七, 話咁快媽媽攞 2 日半放一個星期既假期要結束!  人日開工都有利是逗, 開心


初十, 網上崇拜結束後, 我同佢地講呢個星期我已經發左兩次夢買梳化, 鑒於我條腰唔爭氣, 按摩椅真係完全唔好坐, 一家人又成日坐開晒冇得黐身黐勢溫馨溫馨, 屋企實在有需要買番張梳化既呢!  今日係農曆年假既最後一日, 小慈小明已經做晒所有假期作業預備明天開學, 咁得閒就出街買梳化啦!!

一入場我地已經睇中左呢款 100% Polyester Aget Sofa, 但秋秋話唔好衝動, 睇多幾層先


睇完, 終於扑鎚訂造呢張第八代科技布三座位多用途梳化床 (W203 x D93 x H102 cm) 打開真係好闊, 小明完全可以瞓廳呀 :DDD


何謂科技布, 好似好勁咁噃


唔駛 1 個鐘就任務完成!  餓到扁左, 行街其實都係體力勞動既一種黎架!!  本來想去宜傢食肉丸可惜太多人, 最後決定幫襯好耐冇食既壽司

我 order 左呢款新推出既沙律, 點知所有蕃茄仔俾佢兩個食晒
 

2月22日 初十一, 開學大吉!!!  學校話中三要選科比較緊張所以要上實體課, 今次到送小慈女返學喇!  又回復 6:30 am 起身雖然好眼瞓但開心既


全家都出晒去, 得番小明弟弟係屋企上網課, 扁晒嘴


祝大家牛年勝舊年, 一家人齊齊整整, 開開心心, 健健康康, 事事順利, 百毒不侵! 


恭喜!  恭喜!!

1 則留言: