2020年2月13日 星期四

漫長的停課

1月21日開始放新年假可怕地遇著武漢肺炎, 教育局勒令全港停課, 初時話 2月17日復課, 跟住改到 3月2日, 不過疫情不受控制差不多每日都有新增個案, 口罩又唔夠, 於是又要再延長停課至 3月16日或以後到時再評估形勢, 連小六第三次呈分試都取消埋..... 小明好唔開心, 佢好掛住 D 同學, 擔心小學生涯就咁完結, 畢業營都凍過水..... 事情要咁發生都冇辦法, 保住條命仔緊要!

當打邊爐, 燒烤都會霧化傳播受感染, 潛伏期最長 42日, 周圍都可能有好多隱形患者時, 你真係唔敢出街啦!  放成兩個月假做咩好呢?  梗係食飽瞓, 瞓飽食, 做隻肥豬仔啦 :DDD

小慈最愛既臭芝士, 弟弟最愛既巴拿馬火腿!


仲有爸爸整既咸蛋黃臘腸菜粒黃金炒飯, 太好味, 食多過平時一倍既飯量架!


天氣好仲會落樓下同人地 D 貓玩, 小黑好 enjoy 拍屁屁呀!  High 晒 :D


停課令麻雀技巧日趨成熟, 你睇, 小慈食左舖筒子呀!  幾叻 ^^


我地仲玩到上天台打麻雀 :DDDD  真係估唔到天台張枱原來咁用 :)


呢兩隻係小慈小明既吉祥物, 陪住媽媽食糊, yeah!


傻妹!  打左一舖沙皮狗竟然冇跌過, 厲害! 厲害!


點少得玩公仔?!  小明玩到飛左隻白老鼠去按摩椅後面, 佢竟然同白老鼠講:

唔駛驚呀!  我而家釣被被落黎!

我即時爆笑 :DDDDD  難道白老鼠會識得咬住你張被俾你釣番上黎?!!!  弟弟真係超得意, 笑到我肚孿!!!

終於係勁瘦既小慈家姐攝入椅背同佢救番隻白老鼠出黎


有花時間睇書


有好乖咁做功課


有大量網上功課要做, 做晒先可以玩架


有好乖咁練琴, 校際音樂節今年取消即場演奏真係好可惜


小明做埋農夫, 我地天台種既薑有收成呀!!


冬日陽光和而不煦, 最適合呼吸新鮮空氣同埋殺菌.....

小慈小明既至愛係晒度喇!!


我地仲第一次帶 Jimmy 上天台散步添~


幾靚仔!  話時話今年唔係好覺 Jimmy 冬眠, 凍既時間實在太短太少


同弟弟一樣大, Jimmy 今年 11 歲了!  小明細個好怕 Jimmy D 爪, 而家都係好勉強先肯捉住佢


小慈小明嚴格控制 Jimmy 既爬行方向


企圖用一隻腳阻止 Jimmy 前進.... 實在太睇少佢


兩隻腳頂住都照穿過!!  抓到小慈損晒......


咁堅持究竟 Jimmy 想去邊呢?  原來係搵地方呢埋, 可能爬到攰, 太大運動量.....


瞓埋..... :DDD


雖然在家千日好, 但小朋友都係返學過群體生活好 D!  希望疫情快 D 有轉機啦!

沒有留言:

張貼留言