2020年2月2日 星期日

世紀團拜

停課停課再停課!  先係話停兩個星期至 2月17日, 但染病人數越來越多又話初四春運回港人士多可能潛在隱形帶菌者, 於是再停多兩個星期暫定 3月2日開學, 到時再睇情況, 希望唔會有社區爆發啦!

無端端放多一個月假又唔出得街, 係屋企做咩好?  打機都打唔到咁多個鐘!  好在我地有個天台, 又好太陽, 不如上去曬下殺下菌啦!


我地仲上天台共晉午餐添~


仲有咩做呢?  唔想佢地打咁多機, 不如用下個腦, 打下牌啦!  弟弟好似麻雀俠咁摸手好, 連食 6 舖!


疫情持續, 都有爭扎應唔應該返多人聚集既教會, 但又好掛住弟兄姐妹, 過年前我已經病左冇返成個星期, 真係好掛住, 於是有做足安全措施多洗手戴口罩, 我地返教會啦!

今日詩班都要戴住口罩唱詩, 真係辛苦晒!  好值得紀念既畫面, 要影低佢


經過投票決定, 提摩太團飲茶團拜繼續舉行!  大合照專登戴番個口罩影低歷史性一刻


跟住約左契女琳琳, 新年梗係要見下契媽契爺啦!


招呼琳琳姐姐玩月光寶盒又玩大富翁


跟住提議打麻雀, 琳琳竟然超贊成!  麻雀果然係最好既聯誼工具


兩姐弟仲係 level 1, 見到琳琳姐姐高手既表演要邊隻有邊隻完全甘拜下風!


好在契爺都冇燒鬚食左舖清一式 :DDD


第一次幫襯 food panda, 事實證明我地呢 D 村屋真係難送 D


我地仲一齊見證本世紀只得 12 次既對稱時間!  2020年2月2日20:20, 係呢一分鐘我地一齊 ^^


我可愛既家人!!  可以齊齊整整, 健健康康, 無時無刻在一起其實已經係恩典!


美芝, 我的小羊!  幾十年的情誼, 我一直都愛你!


我的契女, 契媽錫晒!


我地會每日為你祈禱, 希望你科科高升!  DSE 加油!!!


我親愛的朋友, 大家都保重!  天父保守看顧!

沒有留言:

張貼留言