2020年2月14日 星期五

不一樣的情人節

今日係 2月14情人節, 今年我地要過一個非常非常特別, 不一樣既情人節~~

首先係有位小朋友無端端走埋黎遞隻牙俾我, 唔係送花囉 @.@

弟弟早兩日已經話隻牙鬆又痛, 我地仲估大牙有排都未甩點知就甩俾你睇!  又因為係大牙既緣故, 小明流血不止喊晒口!  好在屋企有雪糕, 食左幾十啖就冇事啦 :DD  幸好我繼續 work from home 可以見證到呢個特別時刻


2020 年一開始已經甩左兩隻牙, 而家總共甩左 10 隻, 距離甩晒 20 隻 BB 牙仲有一半路程, 要小心儲存所有牙仔, 我地有牙仔盒架 ^^


肺炎肆虐, 今年最渴望收到既花就係呢款 --  口罩花!!


富貴 D 既可以加埋消毒洗手液送俾心愛既人


仲有"花籃"


呢 D 新興花束花籃係呢段非常時期真係好重要架, 大家都唔夠口罩唔敢出街, 出一次街仲唔大量入貨儲糧咩?  於是出現超級市場吉架既場面, 唔係一間, 係間間超市既米架廁紙架漂白水架都一定係吉既!  我地屋企得番 4 卷廁紙, 漂白水用晒, 口罩得番一盒, 本來諗住返教會就係九龍城買, 點知真係行晒成個九龍城既藥房都買唔到 (有 D 藥房直情大大張紙貼係門口寫住: 免問) @.@  係有 D 傍惶既, 感恩天父看顧, 我身邊有好多好多天使~~  有好姊妹出街時岩岩見到有貨車落貨即刻幫我買到兩條廁紙; 漂白水仲醒到出五金店買一桶成班人分; 口罩我上網訂左好多但都冇貨番, 全靠家姐同埋朋友既印僱姐姐幫手訂, 我舅父係美國知道我有需要又速遞左幾盒俾我..... 我真係好感動!!

我一直都相信香港貨源充足, 要咩有咩, 口罩就全球需求急增冇辦法 (我極欣賞李嘉誠先生及許多愛香港人士為香港人撲口罩, 以及王維基先生在香港設口罩廠!!), 但米呀, 廁紙漂白水清潔用品呢 D 必需品有咩可能冇?  之前 100 毛仲有打過電話去各大廁紙廠詢問, 間間都話夠供應的, 只係上唔切架, 又或者係未上架已經俾人買晒先出現吉架情形!  最離譜係唔知邊個話衛生巾既物料同口罩一樣可以防感染, 於是搶唔到口罩既人連衛生巾都唔放過..... 痴晒線!  我唔信有人真係貼塊衛生巾上面囉!  搶黎做咩?  搶晒, 真係有需要既人冇得用點算?!?  爭就唔夠, 分就有餘, 大家冷靜 D 先得架!!



呢 D 都係我身邊既天使幫我搵到既口罩, 令我由赤貧變成有錢佬, 亦都即刻有能力分享俾其他有需要既人!  我自己好慳, 一個口罩至少用兩次盡量都唔浪費 :p

希望疫情快快受控制


希望人間有愛, 大家唔好變自私鬼


不一樣的情人節, 永世難忘~~



沒有留言:

張貼留言