2018年12月29日 星期六

心美 BB 婚禮

記得我地岩岩返城潮浸, 第一眼見到心美姐姐, 我心入面喝采了一聲:「嘩!  呢個女仔好靚呀!」 唔單止外表靚, 人如其名個心仲好美添!  又靚又溫柔, 仲係林牧師個女, 知道你同小王子 BB 建衡哥哥結婚, 由衷地替你地高興!!


心美姐姐係初級詩班既司琴姐姐, 邀請初級詩班在婚禮上獻詩, 梗係 no problem 啦!


教會佈置得好靚呀!


俊男美女, 為你地相識相知相愛感恩 ^^



心美姐姐最鍾意 Miffy


小慈小明準備好獻詩了


我們愛因為神先愛我們 -- 我地都係用呢句金句寫在婚禮賀卡的呢 ^^


今日領詩既係心美姐姐既大哥, 司琴係心美姐姐既二哥, 訓勉既係心美姐姐既爸爸, 花仔花女係心美姐姐既姪子姪女, 一家人好 sweet ^^


嘩~  Up to You 話劇組都係拍攝單位之一, 真係好榮幸呀!


一班小朋友引頸以待新娘子進場



心美姐姐好靚呀!!!!


初級詩班獻詩 -- Love will be Our Home


恭喜林師母!  師母好靚呀!


恭喜林牧師!!  你訓勉時話進場時將自己個女交俾新郎哥, 諗左好多野想同新郎哥講, 點知最後一句都冇講到, 我聽到已經差 D 想喊....., 此情此景, 將來將小慈交俾一個男孩子時可能我仲更加唔捨得


恭喜何生何太!!!!  你地個婚禮好感人呀!  BB 竟然作曲填詞主唱左一首歌俾心美, 霖爆了!!


Proud to be one of the Up to You!!  恭喜恭喜!!  Sweet sweet forever ^^


大眼妹配大眼仔, 你地兩個好襯呀!!


Happy Wedding :)


2018 年最後一單喜事 :D  恭喜!!!

沒有留言:

張貼留言