2018年12月16日 星期日

提摩太團戶外週

每次轉天氣涼涼地, 我就好期待團契戶外活動架喇!  今次我地近近地去馬鞍山, 去睇下日落泥涌, 天空之鏡 ^^

食完個午餐施施然搭巴士入馬鞍山, 起步前梗係要影張大合照先啦!


穿過公園沿海濱長廊再向前行, 就會見到碼頭同烏溪沙沙灘喇!


之前仲有個心形石, 唔知點解而家冇左咯


於是一班小朋友起勢咁拋石頭, 發洩精力, 希望冇嚇死 D 魚


小明都拋得好遠啊


不過佢話最鍾意石頭上寫字


小慈學識左片石仔呀!  暫時最多片到 3 下


今日多雲, 唔係好見到太陽伯伯落山


但見到大量白鴿飛去沙灘搵食, 完全唔驚人架


今日唔凍又唔曬, 涼涼地好舒服!  呢段路咁方便, 我地下次自己都要再黎



歡迎新團友仔柔柔, 佢黎自新加坡架


行行下見到條龍貓入口, 好攪笑


穿入去應該可以搵到龍貓, 瞓佢個肚腩


由烏溪沙行到去西沙, 經過浸神


我地終於黎到泥涌喇!


排排坐影張靚相先


呢張更有那些年既感覺


見到海又忍唔住去玩


搵到魚仔


觀賞左一陣就放番魚仔落大海了, 好乖


耐心既小慈陪住柔柔玩, 畫面好有愛呀 :)


夜晚我地去左石仔未來老公間茶餐廳飯聚


小菜做得好好食, 除番開每人 $85, 抵食呀!


行左一個下午, 由馬鞍山公園去烏溪沙去浸神再去泥涌, 原來我地行左 12000 步, 腳板底赤赤痛, 又係時候用按摩機啦!

沒有留言:

張貼留言