2018年6月30日 星期六

星期六

考完試之後既每個星期六都係最輕鬆既時段, 唔駛再去補習, 一早帶小慈小明出街, 小慈去學跳舞, 我同弟弟食住早餐等佢 :DDDD  跟住就去街喇喂~

世界杯大熱 --- Maro!!


係.... 我係好傳統的人, 我需要打簿的 ^^


去街市玩貓, 呢隻已經唔係會自動跳上大脾個隻喇


但呢隻都好嗲, 不停擦腳撞頭, 只係唔鍾意人抱


玩到夠鐘返教會, 今日聖樂就職禮, 媽媽因為冇時間練詩所以冇得獻詩, 等我今日做攝影師啦!


教會 80 周年, 所有詩班都換上新的詩班袍, 潔白發亮!!


獻詩 This little light of mine


先童及初級詩班一同獻詩, 陣容鼎盛


呢班大男孩要升上少年詩班了, 其實小慈升中一都可以升詩班, 但佢話想留多一年陪住弟弟 :)


我要讚美!!  凡有氣息的都要讚美耶和華!


沒有留言:

張貼留言