2018年7月1日 星期日

菠蘿園

十字架, 係主耶穌為我地犧牲既記號, 十字架亦提醒我地, 向上要返教會親近神, 向橫是要與人與弟兄姐妹相交彼此服侍, 所以我地好鍾意返團契架!

今日7月1日公眾假期團契又有戶外活動, 去元朗錦上路既菠蘿園~~


一落車就覺得呢度熟口熟面, 原來我地兩年前都跟教會黎過呢度!!  不過之前佢叫有機薈低碳農莊, 而家易手之餘仲改埋名叫 菠蘿園  (有機薈低碳農莊 click)


裝修過, 整齊企理好多


親親大自然, 見到綠色既地方人就會好開心 ^^


Richard 發現 Richard 農莊, 非常想據為己有!!  不過呢度既農地真係可以租用架


為配合主題, 今日我地有菠蘿 BB and 菠蘿叔叔 :DDDDD


呢個帳篷係提摩太團租用既營地, 影張大合照先


每人包一份菠蘿午餐同 3 項自選活動


自選活動我地揀左種植, 手工同埋講座, 答岩問題仲有菠蘿擦膠送, 小明奮勇作答得到菠蘿 3 舊 ^^  兩年前種菜心, 今日都係種菜心, 仲以為有得種菠蘿添 :p


專心做手工


跟住出去尋寶搵印章, 集齊 6 個印有小禮物一份


有地圖提供


好快搵到!


忍唔住要餵下羊仔先


放羊中


印仔話咁快就集齊一套


禮物係菠蘿旗仔一支!  雪糕係自己買架啦, 熱到飛起


周圍影靚相




搵到菠蘿園!! 遍地菠蘿, 要種 18 個月先有收成


仲發現兩隻羊 BB 周圍走



玩到 5:00 pm 齊人影張大合照


我地要趕去下一場


就係去大榮華食豬油撈飯!!  超好味但好邪惡......


一齊長大一齊玩既團友仔


第二日起身第一件事就係做埋菠蘿園未做完既手工


好專心呀!


小慈小明真係好可愛


製成品 ^^


仲有我地既菜心 1 日就發芽喇!!!!!!


3 日就已經咁高!  每日一早一晚淋水, 21 日就換盆, 個半月就有收成!!


好快我地就會移植佢地上天台, 仲要用絲襪圍住佢地防止菜蟲入侵


有興趣既朋友都可以去菠蘿園玩呀!



沒有留言:

張貼留言