2018年7月12日 星期四

第一志願

升中選校確實係一個好煎熬既遊戲, 一方面又要睇住小慈考成點, 一方面又要周圍八下邊間學校好、上網睇資料、去學校參觀同中學校長傾下偈、又話要去學校門口睇學生放學先知道校風好定唔好等等...... 終於, 3 月中自行選校揀左一間跨區、一間本區中學, 兩間都有面試但未知收唔收, 要等 7 月放榜 (等..... 寂寞到夜深.....)

跟住, 小學班主任明確通知小慈屬於 Band 2 學生, 到 4 月中參加統一派位要填表, 甲部一我依然一條心填跨區一間, 甲二填本區, 甲三我直情漏空免得碌左入去, 到乙一再填一次甲二填過既同區中學, 希望命中機會大 D, 之後我真係填唔晒 30 個格, 沙田馬鞍山冇咩 Band 2 好學校揀, 於是頭幾位我填晒區內所有基督教中學, 之後都有 D 亂黎, 真係已經冇所謂.....

叮囑小慈最後一次小學考試要醒醒定定, 萬一派位派得唔好, 張成績表要靚靚仔仔攞去叩門, 點知個衰妹科數史無前例咁低分之餘, 連英文都炒埋 @.@  玩到咁大阿囡!!!!!  雖然最後拉晒所有分數係合格既, 但真係唔好睇羅, 張成績表中英數 BCD 咁, 即係連門都唔駛叩啦......?!  唔係喇, 都係兩手準備, 叫小慈返學校請班主任寫定 reference letter 以防萬一!  點知放榜前一日, 小慈放學返黎話班主任有俾 reference letter 其他同學, 佢冇..... 冇?  點解既?  小慈話班主任話佢派得好, 唔需要信喎.... 下?  我聽到 R 晒頭.... 唔係聽日先放榜咩?  點解班主任咁快知我地派得好?  滿腦子疑惑但又放晒學冇得問.... 忐忑啊~~~~~  秋秋話咁講唔係應該放心咩?  話左俾你聽派得好, 連叩門 form 都唔駛填啦!  我以為做阿媽既點都要安排下、計算下, 既然秋秋咁講, 好!  我地全然交俾天父, 一家人手拖手祈禱, 求天父俾我地, 特別係媽媽我有信心!!!  祈完禱大家早 D 瞓 ^^

2018年7月10日星期二, 天晴, 我地全家一齊搭車返學 (係, 小明係要返學既), 小慈先入課室, 我同爸爸及其他家長企晒係學校門口等, 大家故作輕鬆 :D


跟住入禮堂等, 校長和副校長預備左一大堆資料同家長講, 話 2018 年係學校派位最好既一年, 80%  92 人成功派第一志願!!!  57% 派 Band 1, 32% 派 Band 2, 11% Band 3, 聽到大家嘩嘩聲!

望到頸都長, 終於見到小慈!  感謝感謝天父, 真係第一志願呀!!!!


我仲有一絲希望係甲一  :P  而家真係唔知係自行面試時收左小慈?  定係甲二中?  定係乙一中??.... Anyway, 總知就係第一志願啦!!!  真係唔駛叩門了~~~~


好朋友念恩都係第一志願, 不過佢兩個唔同學校了, 依然可以 keep in touch 的!


唔駛睇番其實都知小慈大個左好多, 不過一對比就好有趣 ^^

好多愛錫小慈既朋友、弟兄姐妹都非常關心小慈, 一將好消息擺上網, 百幾人 Like !!  多謝大家禱告記念!  多謝天父  ^8^


7:50 am 返學 8:20 am 就放學, 咁早冇野做, 於是去飲茶啦!!  切薄撐為小慈慶祝 :DDDDD


7月12日星期四, 去中學註冊, 從此以後成為 MOSTT 人了 ^^


呢間學校我地一 D 都唔陌生, 第一次黎呢度係面試, 小慈已經係咁話呢間學校好大, 禮堂好靚, 好鍾意呢間學校架喇 ^^


好忙碌, 註冊包括埋買校服、買書、報英文銜接班、填個人資料等等..... 本來一直都好興奮, 直至到被通知要做 3 本暑期作業同 3 個讀書報告, 更要連上 10 日英文班, 小慈即時 down 左, 問我: 「唔係放暑假好輕鬆既咩...?」


撞到小一同學, 總共有 5 個熟悉既面孔 :)


愛錫家姐既弟弟今日都有跟住一齊黎註冊架!  小明有問我佢遲 D 會唔會同小慈家姐同一間中學?  真係唔知, 要俾心機讀書先, 考晒呈分試再睇下咩環境


7月14日星期六, 中一家長迎新日, 一早見到樂團準備為大家演奏, 好榮幸呀!


學校有好多唔同既學會, 小慈已經鎖定左中國舞、籃球、排球 ^^  不過對合唱團、魔術學會、電影學會等都好有興趣, 揀到好興奮之際, 校長話大家最多報一至兩個好喇..... 哈哈哈


紅黃藍綠 4 個社, 唔知小慈入邊個呢?


4 月既時候, 學校寄左封信俾我地邀請我地呢班準家長參加 60 周年晚會, 我二話不說買飛入場, 多 D 了解呢間中學都係好架麻!  知己知彼, 百戰百勝!


熟悉既沙田大會堂, 輕鬆睇表演


祟真中學, 分校遍佈港九新界, MOSTT 前身係筲祟, 之後先搬入 MOS, 係掘起得好快既學校, 出名校風好, 老師有教學熱誠及愛心, 雙班主任, 英文教學, 默書少測驗多但範圍少, 功課量適中, 升大學比例 32%


MOSTT 有自己創作既微電影, 仲去澳門實景拍攝, 老師粉墨登場全部人爆笑, 氣氛高漲!


English Drama 都做得好好呀!


60 歲生日快樂!!!


真係好感恩小慈對 MOSTT 有好感!  亦奇妙在呢間學校有好多人熟悉 -- 我有同事個仔讀緊; 我死黨個舊同事做開輔導又教英文, 非常有愛心又關心學生; 連爸爸以前中學時個女班長而家都係度教緊仲負責基督徒團契..... 一切都好似安排左咁, 好特別、好特別既感覺!

小慈, 呢間學校係天父安排俾你, 係最適合你既學校, 你要繼續努力加油呀!!

沒有留言:

張貼留言