2017年2月19日 星期日

GMC Workshop

由二年級開始每年都有參加校際音樂節, 初初參加係想幫小慈壯下膽, 因為佢細個實在太易喊太膽小.  到四年級, 小慈竟然同我講想試下攞獎, 季軍都得架!  我聽到好開心, 因為我個女終於有鬥心而唔係咩都同我講「我唔得、未輪到我、點會係我姐」..... 所以我真係好感動架!  不過最後當然攞唔到獎啦, 彈岩晒成首歌同彈得好唔好聽, 好聽到有獎攞係兩回事黎架麻!

我隱隱約約都覺得小慈係技巧上同琴音上有問題, 左手永恆地太大聲, 跳脫連貫等技巧好似改唔到咁既?  爭 D 咩我又唔識教佢, 同琴老師反映過都冇咩改善..... 而同一時間, 我見到朋友仔校際連續兩年攞冠軍, 膽粗粗問佢跟邊個老師?  原來都好近我地屋企, 於是我毅然同小慈轉琴老師, 無論上課環境、師資同教法都好好多!

為左校際音樂節, 琴行有 workshop 俾大家參加, 除左有專責老師負責教授技巧, 仲會俾你多聽多睇其他人點彈, 有分享會有試奏會俾你踏台板, 透過交流、觀摩、學習, 提升小朋友對音樂的欣賞力, 我覺得小慈有好大進步


今日就係 Workshop 既最後一堂演奏會, 全部 32 個小朋友輪流上台表演, 小慈出場序係 24


等得耐係會 short 左, 小慈算係比較大個幾個, 有小朋友悶到踢櫈、搣衫、不停細細聲問家人走得未?  到我未?  有個仲坐坐下碌埋落地!  坐個幾鐘唔郁都真係幾考耐性架


小慈的淡定表演, 當然仲有進步空間啦!  校長話佢首歌可以彈得慢少少, 優美少少


校長的評語


去到一間好既音樂學校跟極度有教學經驗及熱誠既老師, 希望小慈學到野, 融入音樂, 鍾意彈琴 ^^


打好個底, 大個做教會司琴!

沒有留言:

張貼留言