2017年2月25日 星期六

天寒地凍 9 度去賣旗

學校每兩年就會賣旗籌款, 一年級、三年級同五年級, 填回條既時候小慈話:「媽媽, 今次係我小學階段最後一次賣旗喇, 我好想去呀!  求下你啦!  求下你啦!  求下你啦!」聲淚俱下咁滯, 連弟弟都話: 「要!  一定要!」見你地咁熱心就報名參加啦 ^^

竟然遇著寒冷天氣, 仲要係堅凍, 市區得 10.7 度, 新界得 8, 9 度咋!!  當然點都會出發啦, 著左兩條褲又著埋 super warm 仲有暖包手套頸巾, 頂得住!!  今年終於一人一個旗袋, 醒醒目目賣旗去!


學校規定要 14 歲先可以攞旗袋, 我一個人點能夠攞兩個?  於是請爸爸出山, 全家人一齊賣旗!


一路行一路賣


非常積極主動既弟弟連巴士站既途人都問下


周圍都駐滿重兵, 俾我地發現呢個後門無人看守, 小慈小明好似左右門神咁係度駐紮


一出門口就被截停, 好位黎呀呢個!


不過真係好凍, 呢度又落雨又大風, 唔怪得人流雖多但冇人駐守!  連 D 街坊見到我地都心痛, 叫我地呢入天橋底賣旗, 但弟弟唔捨得呢個好生意既後門, 唔肯走


凍到暖包都硬晒, 要跑步、拉筋熱身黎保持溫暖!  小慈後來連手套都除埋, 因為佢話 D 手指冇左感覺, 又撕唔到支旗  >.<


「唔該幫我買支旗丫!」 弟弟呢個超級可愛既模樣成功令佢賣晒所有旗仔!!


小慈呢個樣俾人叫佢「阿 Dee」、「乖仔」.... 攪到佢好唔開心, 怪我唔俾佢將條粉紅色頸巾戴係出面俾人見到喎, 咁戴係出面落雨淋濕丫麻.......  :D  唔好理, 片面之緣俾人叫乜有咩所謂??!!

兩個都要賣晒所有旗仔先罷休, 小慈個旗袋輕過弟弟, 因為佢有大量 $10 $20 紙, 連 $50 同人民幣 $100 都有!!!  太經典忍唔住要影相留念 ^^


戰績彪炳, 將旗袋交俾老師們就功成身退了!  好叻叻呀!!


企足咁耐, 又攰又凍又餓, 茶餐廳係最好既選擇

咁乖咁落力, 任揀餐牌上既食物以作獎勵, 小慈小明既心頭好原來係化皮脆爆乳豬飯 :)


真係兩年先好攪一次, 成家散晒!!

沒有留言:

張貼留言