2016年1月9日 星期六

香港歷史博物館

小慈要做常識科專題研集, 研究香港今昔, 早前已經跟學校去參觀香港歷史博物館, 柴娃娃走馬看花, 老師又要佢地專心聽講解, 完左返去先填寫資料. 傻豬小慈參觀完咩都唔記得晒, 份 project 漏空既頁數比填滿既還要多, 但其他同學仔又全部交晒喎!  咁點算呀?  唯有死死氣星期六同佢出去再參觀多次羅, D 問題唔參觀唔識填, 冇計啦!


為配合「欣賞香港」運動, 康樂及文化事務署轄下所有博物館 1 月免費開放一個月!!  嘩~~  岩岩遇著剛剛, 我地賺左免費入場 ^^


初期既香港主要係水上人、福佬人、客家人及本地人為主


戰後, 大量移民湧入香港, 居住在山下的寮屋, 衛生及設備均不理想, 一場石峽尾大火更燒左我婆婆間屋, 半夜匆忙間只係拉住我媽隻腳仔就走, 走遲 D 就燒死, 死左就唔會有我出世, 亦唔會有小慈


政府安置我婆婆入住 7 層徙置大廈, 婆婆、公公、太白、我媽媽、阿姨,6 個舅父, 總共 11 個人就係住係 2 間示範中既 11 平方尺單位.  後來我媽媽結婚, 婆婆俾左一間媽媽做新房, 所以我都住過 7 層大廈架, 記憶中沖涼去廁所都要行好遠去公共浴室, 洗衫就要去公用水龍頭, 媽媽要係走廊炒菜, 今晚食咩餸隔離屋一定知!  後來遷拆重建搬去公屋居住環境先有改善


經濟開始蓬勃發展, 咩店舖都有


雜貨舖以前用報紙包紮食物, 不衛生但環保


努力做功課的小慈


見到 D 咩?  呢個紅白膠波、呼拉圈, 我細個都有 ^^


花占餅、手指餅、椰子糖、水泡餅、山渣餅、牛奶糖、眼鏡朱古力.... 我細個全部都有食過  ;p


英文字母擦膠、劍仔、竹籤、拍紙簿、藍紅黑原子筆..... 我全部都玩過用過呀!


呢間士多實在睇到我好興奮!  小慈都感染左我既快樂 ^^


叮叮呀!  呢架去灣仔教堂


飛髮舖


以前排隊等剪頭髮時會睇書仔, 而家應該係全部玩緊手機, 十幾廿年後又唔知玩咩打發時間


70-80 年代, 差不多所有婦女都識車衫, 小慈既嫲嫲都係靠車衫供小慈爸爸同姑媽大學畢業


終於參觀完, 小慈亦都完成 project , 同佢去 tea 一 tea ~


Dazzling 經典可可、熔岩焦糖蜜糖吐司、烤布蕾栗子拿鐵


吐司沾雪糕, 好味!


小慈近期至愛 -- 蛋黃哥


沒有留言:

張貼留言