2016年1月14日 星期四

一日不見

只係兩公婆夜晚出街, 返到屋企就見到小慈放低 D 野係我枱面

好 sweet!  寫紙仔仲簽埋名添 ^^


打電話返屋企, 小慈會話:「如果而家呢個電話可以伸隻手出黎, 我好想媽媽摸我塊面!  又或者可以伸到個嘴出黎錫一啖就好喇!  我好鍾意俾媽媽錫同埋摸我架!」 呢個女由細到大都好嗲 ^^

如果夜晚見唔到面, 第二日就會多左隻黐身既豬仔!  一定要我陪佢坐梳化, 坐到埋一埋, 坐坐下仲瞓埋係大脾


我塗緊潤唇膏, 小明對住我豬嘴我就幫佢塗埋, 塗完潤唇膏, 小明話:「我唔係要呢 D.....」原來佢嘟起個嘴要我錫佢   ^3^

問佢, 爸爸媽媽唔係屋企, 你尋晚做左 D 咩呀?

小明:「唉呀!  你唔好問我呢 D 野啦!!」 @.@

後來先知, 佢成晚玩 iPad 唔想我知, 唔想答, 原來面皮厚厚既郭小明都會覺得唔好意思  :)

我其實係好霖好霖佢地咁黐我架!  每日放工返屋企, 懶用鎖匙開門既我會按門鐘, 兩姐弟就會大叫「YEAH!!  媽媽!!」跟住爭開門俾我, 一開門就又攬又錫又抱, 擾攘一輪先關到門, 好窩心, 好貼心, 好直接咁表達對媽媽既思念, 一日不見如隔三秋一樣 ^^

感謝天父賜給我這樣的寶貝!  令我想起早前網上有篇文章「我的愛不如孩子多」, 共勉之~~~~~~~~~


~我的愛不如孩子多~

1)  我心情唔好既時候,我會對她發脾氣,甚至會避開她。而她心情唔好既時候,我卻阻止她發脾氣,我會批評她,而她從不討厭我,還要想方法討好我。

2)  當我很累的時候,想自己一個人待著,不允許她來打擾我,甚至會鬧她。而當她累的時候,我卻希望她不喊苦不喊累,而她即使不情願,也會盡力去做。

3)  我會對她指手畫腳,她做不到就大聲喝她,說她的不是,而她不但不敢對我作任何辯駁,還會剋製自己的恐懼來討好我。

4)  我會用氹騙、恐嚇的手段來讓她做一些事情,而她依然對我絕對信任。

5)  多少次對她說:「我唔理你了。」而她的心從沒離開過你,連視線也沒脫離過。多少次你把她推開,而她依然抱著你的大腿大喊。

孩子更愛我們,是我們不懂得珍惜這份愛,是我們在慢慢地把孩子從我們身邊推開。

當你要對孩子生氣的時候,請你想想,

或許,我們的愛,真的不如孩子多。

沒有留言:

張貼留言