2014年5月5日 星期一

默觀花茶

跟教會去退修, 好耐未入過班房喇 ^^


今日靈修既題目係 -- 默觀花茶 -- 好有深度


成個班房鴉雀無聲


我個杯叫 "好事成雙", 由一個心形波波, 加水, 漸變出兩個花球, 好神奇


大自然既一切真係好神奇好奧妙, 一班弟兄姐妹一同分享彼此祝福亦好喜樂


能夠有咁安靜既靈修時間, 全靠保姆曉華姐姐, 辛苦晒~~


仲有弟兄義載我地出入呢!  照顧週到真係好幸福


你睇弟弟幾嘆  :)


夜晚我地仲去大尾篤燒烤王 BBQ


小慈小明落力幫手透爐, 鼓起泡腮笑 c 街坊


 急不及待既小朋友


另類提摩太戶外週 ^^


我覺得呢度好似執過黎, 環境企理左, 食物美味左


仲有師傅幫大家大量燒野食, 如果自己唔想燒, 出去夾就有得食, 岩晒我地呢 d 有小朋友既家長, 4 隻手真係唔夠快餵飽佢地架


弟弟今晚做左蜜糖專員


佢真係好好笑, 每次搽蜜糖都一定要叉腰


叉住腰咁搽 d 蜜糖先好味喎


食飽飽去玩, 呢個爛地公園都執過黎, 好玩左!  可惜旁邊既小小動物園今日冇開, 弟弟好失望


不過玩玩下又唔記得架喇, 同姐姐們玩到嘻哈大笑


沒有留言:

張貼留言