2014年5月30日 星期五

小慈學校親子填色比賽冠軍

由我決定生小朋友開始, 我同自己講, 我要做一個公平公正既媽媽, 老公話一係唔生, 一生就要生兩個, 兩個小朋友更加需要公平公正, 唔可以偏心!  感謝神, 倚靠神賜俾我地既智慧, 暫時都做得幾唔錯  :)

弟弟贏左小童軍填色比賽, 小慈羨慕到不得了, 於是當小慈學校舉行親子填色比賽時, 一定要參加啦!  小學高手如雲, 都係志在參與, 估唔到竟然羅左個冠軍!!!  真係驚喜到不得了!!  每級都有冠亞季軍, 二年級就俾小慈贏左 ^^  真係連冠軍都可以一人一個, 神祢對我真係太好, 公平媽媽形象根深柢固~~~  yeah!

全校通告 ^^


小慈仲話視藝老師 Mr Fung 送禮物俾佢, 有個 Grace 字佢好開心 ^^


老師對小朋友寫既說話對佢地有好大影響架!  多謝 Mr Fung :)


除左紀念品, 仲有葉副校長頒發證書 :)


所有得獎作品貼在大堂壁報 ^^



手指唔夠長, 最高個幅先係小慈既作品


靚唔靚呀?


好榮幸, 好開心!!!!!  小慈, 繼續努力!!


沒有留言:

張貼留言