2014年5月6日 星期二

畫畫

不經不覺, 弟弟都學畫畫學左半年, 由當初太興奮完全唔聽指示畫到亂咁黎, 到而家眼仔碌碌睇實導師示範有板有眼, 媽媽真係老懷安慰 ^^


雖然都係 pat pat 唔掂櫈, 但見佢一派悠然自得既樣真係好可愛


畫得靚個一堂, 弟弟係會要求我影相, 仲會叫我試下問 Kelvin 哥哥佢今日乖唔乖?  畫得唔靚仲有俾人鬧個一堂, 弟弟係會企定係課室門口然後火速拉我走唔俾我同導師傾偈..... 非常之此地無銀架佢, 哈哈哈~~~  不過近來已經好少俾人鬧


咁又真係畫得幾靚, 要完成一幅畫, 需要既技巧都唔少架


我最欣賞既就係弟弟既創意, 每日都要寫中英文生字, 寫完一頁仲要畫相關既圖畫


估唔到弟弟係會畫左學校既 logo 上去, 仲畫得好似喎!!


畫畫技巧幾時都需要, 弟弟你要加油努力呀!!!!

沒有留言:

張貼留言